728 x 90

سرکوب زنان,تشدید سرکوب ,

خیز مجلس رژیم برای سرکوب بیشتر زنان و اخاذی از مردم ستم‌دیده

-

سرکوب زنان در نظام آخوندی
سرکوب زنان در نظام آخوندی
در ادامه بررسی طرح سرکوبگرانه موسوم به عفاف و حجاب، کمیسیون بررسی کننده طرح «‌صیانت از حریم عفاف و حجاب» در مجلس رژیم مصوبه‌ای را تصویب کرده که در صورت تصویب نهایی آن، کارمندان زن در ادارات دولتی به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی جریمه شده و میزانی از حقوقشان کسر خواهد شد.
یک نماینده مجلس ارتجاع گفت: در این طرح مجازاتهایی شامل کسر از حقوق، تذکر شفاهی و درج در پرونده برای زنان شاغل در ادارات و نهادهای دولتی در نظر گرفته شده و رؤسای ادارات مسئول اجرای این قانون هستند و در صورت بروز تخلف زنان را جریمه خواهند کرد.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس رژیم 19مرداد 94 با اعلام این خبر گفته است رانندگان خودروهایی که ”کشف حجاب“ کنند ۱۰۰ هزار تومان جریمه شده و ۱۰ نمره منفی در گواهینامه‌ی رانندگی آنها منظور خواهد شد.
به گفته این عضو مجلس ارتجاع زنان راننده‌ای که از نظر قوانین رژیم آخوندی در زمینه عدم رعایت حجاب چند بار ”تخلف“ داشته باشند گواهینامه‌شان باطل می‌شود.
بر اساس این طرح مجلس رژیم اگر راننده خودرو ’بدحجاب’ محسوب نشود و سرنشینان دیگر خودرو او ’بدحجاب’ باشند، باز هم راننده جریمه و نمره منفی دریافت خواهد کرد.
پاسدار اشتری سرکرده انتظامی رژیم نیز پیش‌تر از این زنان را تهدید کرده و گفته بود: ”با کشف حجاب زنان در خودروها برخورد می‌کنیم“، و این طرح سرکوبگرانه را در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و از اولویتهای پلیس دانسته است.
طرح زن‌ستیزانه مجلس رژیم و تهدید سرکرده نیروی انتظامی رژیم در حالی است که چندی پیش شهیندخت مولاوردی معاون آخوند حسن روحانی اعتراف کرد که رژیم آخوندی در تحمیل حجاب اجباری بر زنان موفق نبوده است.
مولاوردی با اعتراف به این‌که در نظام آخوندی 24 دستگاه برای کنترل زنان در زمینه به‌اصطلاح حجاب و عفاف وجود دارد، گفته بود با توجه به ”وضعیت عینی جامعه“، نظام در زمینه اجرای قانون گسترش عفاف و حجاب، موفق نبوده و ”روزبه‌روز از این اهداف فاصله گرفته است“. (خبرگزاری ایسنا21تیر94)
مولاوردی یکی از دلایل شکست رژیم در سرکوب زنان را عدم باور قلبی آنان به قوانین زن‌ستیزانه آخوندها دانسته، و اضافه کرده است: «‌تا زمانی که اعتقاد قلبی و باور ذهنی به وجود نیاید نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم یک فرد خود را به یک فریضه پایبند بداند».
طبعا وقتی طرحهای به‌اصطلاح فرهنگی و ارشادی رژیم برای تحمیل حجاب اجباری بر زنان با شکست مواجه شود، طرحهای عریان تر سرکوبگرانه نیز محتوم به شکست است. آن‌چنان که بگیر و ببند گشتهای ارشاد و سایر نیروهای سرکوبگر رژیم در مورد سرکوب زنان و جوانان، نه تنها تا کنون موفقیتی نصیب نظام آخوندی نکرده، بلکه با مقابله روزانه زنان و جوانان مواجه شده است و عملاً شکست خورده‌اند.
به همین دلیل است که سرکرده سپاه با آه و فغان وضعیت فرهنگی و اخلاقی جامعه را بسیار نگران‌کننده می‌داند، و اعتراف می‌کند که رژیم در پیشبرد طرحهای به‌اصطلاح فرهنگی‌اش پیشرفتی نداشته است. (خبرگزاری فارس21مرداد 94)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35a7d7ca-e785-413a-ae54-29ccbb2cfb2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات