728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

تجمعات کارگری و بحران حقوقهای پرداخت نشده در تبریز، ایلام و بروجرد

-

 -
-
روز سه‌شنبه 13مرداد 94 سه رشته تظاهرات و تجمعات کارگری در شهرهای تبریز، ایلام و بروجرد در جریان بود.
در بروجرد کارگران کارخانهٴ سامان کاشی که 6ماه حقوقشان پرداخت نشده بود دست به تظاهرات زدند. این کارگران به جان آمده اعلام اعتصاب کرده و گفتند تا حداقل سه ماه حقوق‌شان پرداخت نشود به سرکار بر نمی‌گردند و به اعتصاب ادامه می‌دهند.

کارگران سامان کاشی بروجرد در اردیبهشت و خردادماه امسال نیز به مدت یک ماه دست از کار کشیدند و خواستار پرداخت هفت ماه حقوق عقب افتاده، تمدید دفترچه‌های بیمه، پرداخت حق چهار درصد بازنشستگی و سنوات بازنشستگان شدند.

تبریز- روز سه‌شنبه 13مرداد 94 کارگران معادن سنگ در آذربایجان به‌دلیل تعطیلی کارخانه‌های سنگ معدن که به علت اختلافات درونی عمال رژیم رخ داده بیکار شده‌اند و کسی جوابگوی آنان نیست به این وضعیت معترض شدند.
برخی از این کارگران در چند ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند و خانواده‌های آنان تحت فشار هستند. این کارگران تهدید کرده‌اند در صورت حل نشدن مشکل آنان مقابل استانداری دست به اعتصاب خواهند زد.

در ایلام روز سه‌شنبه 13مرداد 94 جمعی از کارگران فاز ٢ کارخانه پتروشیمی تجمع داشتند. آنان بعد از تحمل ٧ماه حقوق عقب‌افتاده خود با اشاره به فساد مالی کارگزاران رژیم خاطرنشان کردند که کارگران فاز١ این کارخانه مشکلی در گرفتن مطالبات خود ندارند و حقوقشان سر وقت پرداخت می‌شود و چرا باید فاز ٢یعنی فاز ما این‌گونه باشد.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa24462b-179d-45c0-862f-4e193932a59e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات