728 x 90

مذاكرات هسته اي,اختلافات سیاسی در ایران,

حمله دلواپسان سپاه به توافقنامه هسته‌یی و لغزخوانی برای ولی‌فقیه!

-

مذاکرات هستهای ظریف و جان کری
مذاکرات هستهای ظریف و جان کری
روزنامه وطن امروز وابسته به سپاه، در سرمقاله امروز خود که نویسنده‌اش (حسین قدیانی) از کارگزاران ارگانهای وابسته به سپاه و بسیج است، ضمن حمله به توافقنامه، به لغز خوانی برای ولی‌فقیه ارتجاع نیز پرداخت و از جمله نوشت:
دولت اسبق و سابق و فعلی و آینده ندارد. تا سایه ولی‌فقیه بر سر این ملت بلند است، یک امهاتی هست که فقط ربط به جمهور دارد. از جمله این امهات انرژی هسته‌یی است... بگذریم که توافق هسته‌ای، توافق خسته‌ای به نظر می‌رسد! این سوی میز، برداشت آن سوی میز را قبول ندارد و بالعکس! توافق، یکی است اما به جای المیزان شاهد تفاسیری هستیم بس نامیزان بلکه ۱۸۰ درجه مغایر هم! این مهم حکایت از چه دارد؟ آیا نگارنده را قصد بر آن است که جان‌کری را خدای نکرده به دروغگویی (!) متهم کند یا استغفرالله، مردمان این سوی میز را؟ عجالتاً هیچ‌کدام!... مگر نه آن است که هر توافقی باید آدابی داشته باشد؟ بی‌تعارف، یک عقد ساده میان فلان داماد از عشایر قره‌چورلو و بهمان عروس از عشایر اصا‌نلو صدها پله از این مثلاً توافق هسته‌یی محکمتر است!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d60d46a0-4448-42e2-8b65-dcbfe22661f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات