728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

جیمز وولسی: توافقی که از آن صحبت می‌شود هیچ ارزشی ندارد

-

جیمز وولسی
جیمز وولسی
جیمز وولسی مدیر پیشین اطلاعات مرکزی آمریکا، متخصص امنیت ملی و سیاست خارجی: بسیار مفتخرم در اجتماع بزرگ شما شرکت کردم. در تلاش برای مهار برنامه هسته‌ای و اتمی رژیم ایران با یک نظام استبدادی که قتل‌عام می‌کند، مواجه هستیم. واژه استبدادی توصیف دقیقی است برای این رژیم. چون در این رژیم چیزی جز دروغ و فریب وجود ندارد. شناخت درست از رژیم ایران این است حرف رژیم را بشنوید و برعکس آن را فکر کنید.
توافقی که از آن صحبت می‌شود هیچ ارزشی ندارد. حرف رژیم در عمل برایش ارزشی ندارد و او به بی‌ثباتی منطقه دامن خواهد زد. بنابراین ما باید جلوی این روند را بگیریم و او را متوقف کنیم. ما مشکل ویژه‌ای داریم، آنها فقط به‌دنبال دستیابی یک بمب هسته‌ای معمولی نیستند. آنها روی این کار می‌کنند که به سلاحهایی دسترسی پیدا کنند که بتواند با کمک ماهواره اهدافی را بزند. مثلاً سیستم برق برخی از کشورها را هدف قرار دهد. در اغلب کشورهای ما همه چیز به شبکه برق بستگی دارد، فیلتر آب، به دست آوردن غذا و تبادل اطلاعات همه به برق وابسته است و آخوندها وارد جنگی شده‌اند که برای برخی نیاتشان محدودیتی ندارند و حاضرند دست به هر هرج و مرجی بزنند. منهم مثل جولیانی امیداورم شرایطی ایجاد شود که منجر به تغییر در ایران شود. اگر بخواهیم جلوی رژیم ایران را بگیریم باید خیلی خیلی سریعتر از این عمل شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac55e39d-de26-410b-89a1-32a327b6d0ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات