728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند جعفر شجونی: ابوموسی اشعری هم شعار اعتدال می‌داد

-

--
--
آخوند جعفر شجونی از باند دلواپسان آخوند روحانی را با ابوموسی اشعری مقایسه کرد.
وی در مصاحبه‌یی با روزنامه حکومتی اعتماد 9خرداد 94 گفت:
«تا امروز دولت در جاهای مختلف هزار جور صحبت و به دلواپسان توهین کرده است. یک‌بار به جهنم حواله‌شان کرده، یک بار بی‌سواد خطاب‌شان کرده و جای دیگر هم گفته اینها بگذارند و بروند. رهبری بود که جلوی این سخنان دولت را گرفت و اجازه نداد بیش از این به ما توهین شود وگرنه دولت می‌خواست به این روند توهین‌آمیز خود ادامه دهد»
آخوند شجونی در ادامه حملات خود به آخوند روحانی افزود: اعتدال را ابوموسی اشعری آورد و با لفظ «اعتدال» علی (ع) را خانه‌نشین کرد و گفت علی تندرو است.
مجلس قهوه‌خانه نیست که هر توهینی را نثار آن کنند. الآن ببینید در سفرهای استانی این دولت استقبال زیادی از روحانی نمی‌شود. چون این دولت به مردم دروغ می‌گوید. یکی از همین دولتیان گفته است که دولت عوام‌فریب است. حدود ٦٠ درصد از یارانه‌بگیران نیازی به یارانه ندارند اما دولت چون انتخابات و مجلس را در پیش دارد و نمی‌خواهد رأی مردم را از دست دهد یارانه‌های‌شان را قطع نمی‌کند. این اقدامات عین شرک و نفاق است».
شجونی سراپای نظام ولایت‌فقیه را زیر سؤال برد و گفت:
از دولت هاشمی ‌گرفته تا دولت اصلاحات و احمدی‌نژاد و روحانی مایه عوامفریبی در همه آنها وجود دارد و من می‌توانم آن را ثابت کنم. چرا همه‌چیز را فقط به احمدی‌نژاد ربط می‌دهید. اصلاً صراحتاً از من سؤال کنید من هم پاسخ می‌دهم و می‌گویم که او هم همین گونه بوده است. من از کسی ترسی ندارم...
من طرفدار احمدی‌نژاد نیستم من فقط می‌گویم چشمم به شورای نگهبان است. اگر شورای نگهبان ایشان را تأیید کند پس مشکلی وجود ندارد... . حالا معاون اولش هم دزد بوده باشد اصلاً از کجا معلوم معاون اول این یکی رئیس‌جمهور هم دزد نباشد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87ccd087-6a36-433a-a7d9-00b91c5cc936"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات