728 x 90

مذاكرات هسته اي,پرونده هسته ای ایران,

ولایتی مشاور خامنه‌ای: فعالیتهای هسته‌یی را ادامه می‌دهیم

-

فعالیتهای هسته‌ای رژیم ایران
فعالیتهای هسته‌ای رژیم ایران
به دنبال سخنرانی ولی‌فقیه ارتجاع، ولایتی مشاور خامنه‌ای گفت: فعالیت هسته‌یی را ادامه خواهیم داد. مذاکره‌کنندگان در چهارچوبی که خامنه‌ای مشخص کرده، حرکت خواهند کرد.
آخوند یونسی، دستیار ویژه روحانی، گفت: در مسائل کلان و اساسی مثل مذاکرات، خط نهایی و سخن اصلی را خامنه‌ای می‌گوید و همه باید از آن اطلاعات کنند. خطوط قرمز و ملاحظاتی هست که دولت ملکف است در آن مسیر حرکت کند.
همچنین سرکرده سپاه پاسداران در تهران گفت: سخنان اخیر خامنه‌ای یک اتمام‌حجت بود و تکلیف گروه مذاکره‌کننده را روشن کرد که به هیچ‌وجه دنبال توافق بد نیستیم.
کیهان خامنه‌ای نوشت: توافق روی کلیات یعنی توافق روی آنچه درباره آن اختلافی نبوده و نیست و این توافق غیر از کش دادن چالش و تمدید مذاکرات هیچ مفهوم دیگری نداشته و نخواهد داشت.
روزنامه دیگر جناح خامنه‌ای به نام وطن نیز نوشت: مهم است که ظریف و همکاران دندان طمع آمریکا را در گمانه‌زنی‌های تکرارشونده با موضوع «توکل انتخاباتی دولت بر کدخدا» یکبار برای همیشه بکشند..
حامیان دولت اصرار دارند ابتدا صبر کنید تا «توافق» در شکل «کلیات» و «جزئیات» منعقد شود و بعد به نقد آن بپردازید! حال آن که پس از عقد توافقی با شروط 15 – 10ساله فرصتی برای بازگشت و تفکر و استمزاج از عقلای غیرحزبی باقی نمی‌ماند!... آیا این خیال‌پردازی نیست که ما گمان کنیم به‌زودی توافقی جامع با آمریکا امضا خواهیم کرد...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0632748f-5849-4894-9e7a-7deee9a8bfb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات