728 x 90

آلودگی هوا,

آلودگی شدید هوا در استانهای غربی و جنوبی ایران

-

آلودگی هوای شهر اهواز
آلودگی هوای شهر اهواز
آلودگی شدید هوا ناشی از گرد و غبار و ریزگردها، استانهای غربی و جنوبی ایران به‌ویژه خوزستان را در شرایط بحرانی قرار داد.
به گزارش رسانه‌های حکومتی خوزستان روز یکشنبه بی‌سابقه‌ترین پدیده گرد و غبار را طی سالهای گذشته تجربه کرد. گرد و غباری با ذرات بسیار ریزتر و شدیدتر از همیشه که حتی فاصله ده متری هم قابل رویت نبود مراکز آموزشی به‌ویژه در شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز، آبادان و خرمشهر تعطیل کرده و بسیاری از پروازها در فرودگاه اهواز لغو شد. آلودگی شدید هوای اهواز باعث از کار افتادن دستگاههای سنجش وضع هوا شد.
مردم استان خوزستان به‌خاطر بی‌عملی کارگزاران رژیم برای مقابله با وضعیت آلودگی هوا ناشی از ریزگردها که سالهاست مردم این استان را دچار مشکلات بسیاری کرده است ناراضی‌اند.
به علت وجود ریزگردها و غبار آلود بودن هوا مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستانهای بوکان، میاندواب، پیرانشهر و ارومیه و همچنین تمامی مدارس شهرستان مهاباد تعطیل شد.
آلودگی هوا در استان لرستان 6 برابر حد مجاز استاندارد گزارش شد. یک کارگزار رژیم گفت امسال بیش از120روز هوای لرستان بر اثر ورود ریزگردها آلوده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/423182b9-d162-4dab-9cc3-167bc4a0b12a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات