728 x 90

تشدید سرکوب ,اخبار اعتراضي,

نصیرآباد-دادخواهی برادر یکی از بازداشت شدگان، از بان کی‌مون و احمد شهید

-

شهر سرباز-نصیرآباد
شهر سرباز-نصیرآباد
مصدق وطن خواه، برادر مصیب وطن خواه از بازداشت‌شدگان نصیرآباد در دادخواهی خود از بان کی‌مون، احمدشهید و مجامع حقوقی از جمله نوشت:
سلام، من برادر مصیب وطن خواه هستم یکی از بازداشت‌شدگان مظلوم نصیراباد سرباز، برادرم را روز بعد از دستگیری فله‌ای نصیرآباد، در راسک یعنی در 15 دی ماه 93 دستگیر کردند، برادرم در آن روز مریض بود در حالی که داروها کنارش و سرم بر دست او وصل بود او را بردند، برادرم 18سال بیشتر ندارد، گروهی که به ادعای نیروهای نظامی 7سال است که فعالیت می‌کند آنوقت برادرم 12سال داشته و در حال بازی با هم سن و سالهای خود بوده است.
او که در راسک مرکز شهرستان سرباز مدیریت پارکینگ را به‌عهده داشت که هر روز نیروهای انتظامی، پلیس، اطلاعات ماشین و موتورهای توقیفی را آنجا می‌آورند و او با آنها برخوردی دوستانه و خوب داشت، آنها برادرم را از پارکینگی که در آن 500 موتور سیکلت و 200 اتومبیل نگهداری می‌شد بردند، و هیچ توجهی به مریضی برادرم و ماشینهای مردم که مسئولیت آنها با برادرم بود نکردند. نیم ساعت بعد از بردن برادرم به محل برگشته و اتومبیل پدرم را که کلید آن با برادرم بود را نیز به یغما بردند؟!
حالا مسئولان در اتهاماتی که به برادرم و بقیه بازداشت‌شدگان نصیراباد زده‌اند در سردرگمی و تناقض هستند.
سخنگوی وزارت کشور اعلام می‌کند آنها در خانه‌ای تیمی دستگیر شده‌اند در حالی که چنین نیست همه آنها در خانه‌های خود در حال خواب دستگیر شده‌اند و برادرم در محل کار خود در حالی که از بیماری به خود می‌پیچید دستگیر شد.
من از تمام مجامع بین‌المللی و حقوقی خصوصاً آقای بان کی‌مون و آقای احمد شهید می‌خواهم که برای آزادی برادرم و بقیه زندانیان بیگناه و مظلوم نصیرآباد سرباز تلاش خود را بکنند.
مصدق وطن خواه برادر مصیب وطن خواه یکی از بازداشت‌شدگان مظلوم نصیرآباد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30a29ce1-37ca-40b4-9d12-99f39f5c9174"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات