728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

خبرگزاری رویتر: مریم رجوی: خلع‌ید از رژیم ایران در عراق و سوریه

-

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
مخالفان ایرانی، با هر گونه اتحادی با رژیم تهران مخالف هستند

رویتر ـ به هنگام استماعی که روز دوشنبه توسط مجمع پارلمانی شورای اروپا ترتیب داده شده بود، مریم رجوی به کشورهای غربی علیه هر گونه اتحاد با رژیم ایران در نبرد علیه حکومت اسلامی (داعش) هشدار داد.
جنبش مخالف ملاهای حاکم بر ایران، روز دوشنبه به کشورهای غربی در مورد هر گونه اتحاد با رژیم ایران در نبرد علیه داعش هشدار داد.
رژیم مذهبی شیعی حاکم بر ایران که در ائتلاف تشکیل شده به ابتکار ایالات متحده برای نبرد با جهادگران سنی داعش در عراق و در سوریه  شرکت ندارد، اما به رژیمهای شیعی مستقر در دمشق و بغداد کمک نظامی می‌کند.
مریم رجوی که در یک استماع پارلمانی برگزار شده توسط مجمع پارلمانی شورای اروپا شرکت داشت، گفت: «شرکت رژیم (تهران) در ائتلاف علیه داعش صد بار خطرناکتر از هر گونه بنیادگرایی تحت پوش شیعه یا سنی است»
در حالیکه مذاکرات بین‌المللی درباره برنامه اتمی رژیم باید از فوریه از سرگرفته شود؛ مریم رجوی این ایده را که شراکت و درگیر کردن رژیم ایران در موضوع عراق باعث می‌شود این رژیم از بمب اتمی صرفنظر کند، یک «ساده سازی» ارزیابی کرد و گفت: «وقتی ملاها باز هم دست بازتری در عراق داشته باشند، آنها دست از بمب اتمی برنخواهند داشت».
به گفته او «بنیادگرایان» شیعی که از سال 1979 در ایران حاکم شده‌اند، راه‌حل نیستند. بلکه خود آنها علت و زمینه‌ساز سر برآوردن بنیادگرایی سنی هستند.
مریم رجوی تأکید کرد. «اگر این سرکوب وحشتناک سنیها در عراق و سوریه توسط رژیم ایران و دولتهای متحد و مزدورش در این دو کشور نبود، داعش زمینه مناسبی برای گسترش نداشت»
سازمان مجاهدین که از یک اسلام دموکراتیک و از جدایی دین از دولت دفاع می‌کند، می‌گوید، مسیر نبرد علیه بنیادگرایی اسلامی از سرنگونی رژیم ایران می‌گذرد و در کوتاه‌مدت از طریق خلع‌ید از این رژیم در سوریه و در عراق امکانپذیر است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ddfb60c8-d7db-4f1c-97c8-158e4c50513a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات