728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,اعتصاب زندانیا

وخامت حال زندانی سیاسی اعتصاب‌غذا کننده بهروز آلخانی

-

بهروز آلخانی زندانی سیاسی در زندان ارومیه
بهروز آلخانی زندانی سیاسی در زندان ارومیه
بهروز آلخانی زندانی سیاسی هموطن کرد که به اعدام محکوم شده است از نظر جسمی و روحی دارای وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار دارد. این زندانی سیاسی که یکی از اعتصاب‌کنندگان زندان ارومیه است به‌دلیل تحمل ۱۹ ماه حبس در سلول‌های انفرادی، دچار اختلالات روانی مرتبط با حضور بلندمدت در سلول انفرادی شده و وضعیت سلامتی‌اش وخیم است. دژخیمان زندان از اعزام این زندانی سیاسی به بیمارستان امتناع می‌کنند.
بهروز آلخانی فرزند فارس، متولد سال ۱۳۶۴، هموطن کرد ساکن سلماس، در تاریخ ۷ بهمن ماه سال ۸۸ توسط نیروهای وزارت بدنام اطلاعات در شهر سلماس بازداشت و نزدیک به ۱۹ ماه را در بازداشتگاههای دژخیمان در شهر سلماس، خوی و ارومیه به‌سر برده و مورد شکنجه‌ی فیزیکی و روحی قرار گرفته است.
بنا‌ به گزارش رسیده، دژخیمان بهروز را در هنگام بازداشت در اداره بدنام اطلاعات، به‌شدت شکنجه کرده‌اند. آنها به‌سر وی شوک الکتریکی وصل نمودند و به وسیله کابل هم او را به‌شدت کتک زده‌اند به‌نحوی که بر اثر ضرباتی که به‌سر بهروز وارد شده تعادل روحی خود را از دست داده است.
گفتنی است که بهروز آلخانی همراه با تعدادی از زندانیان سیاسی بند ١٢ ارومیه از ١٩ روز پیش در اعتراض به عدم تفکیک جرایم و برخی دیگر از مشکلات صنفی خود دست به اعتصاب‌غذای نامحدود زده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6701b353-c567-4f57-a7e7-02bcb9774ab3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات