728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,پرونده هسته ای ایران,

فراخوان نخست‌وزیر پیشین اسپانیا برای افزایش فشار بر رژیم ایران

-

خوزه ماریا ازنار نخست‌وزیر پیشین اسپانیا
خوزه ماریا ازنار نخست‌وزیر پیشین اسپانیا
خوزه ماریا ازنار نخست‌وزیر پیشین اسپانیا، برای مقابله با جاه‌طلبیهای هسته‌یی و منطقه‌یی، خواهان افزایش فشار بر رژیم ایران شد.
نخست‌وزیر پیشین اسپانیا طی مقاله‌یی در روزنامه وال استریت ژورنال، نوشت «(رژیم) ایران از شروع فعالیت اتمی، دست به تقلب زد. (این رژیم) برنامه مخفی هسته‌یی خود را توسعه داد و فقط وقتی به آن اذعان کرد که (این برنامه) در سال 2002 توسط مخالفان ایرانی افشا شد. دوازده سال بعد، تازه‌ترین گزارش آژانس... نشان می‌دهد (رژیم) ایران هم‌چنان جنبه‌های اساسی برنامه هسته‌یی‌اش را مخفی می‌کند... اکنون زمان ارائهٴ امتیازهای بیشتر نیست، بلکه زمان افزایش فشار بر آخوندها است».
ازنار ضمن اشاره به جاه‌طلبیهای توسعه‌طلبانهٴ رژیم آخوندی، می‌افزاید: کارنامه حقوق‌بشر (رژیم ایران نیز)، با یک اعدام در هر هفت ساعت، وحشتناک است. روابط آن با گروه‌های تروریستی هم‌چون حزب‌الله قوی‌تر از هر زمانی است؛ (رژیم) ایران به آنها تسلیحات، پول و مشاور ارائه می‌کند».
نخست وزیر پیشین اسپانیا سپس به دخالتهای رژیم آخوندی در لبنان، سوریه، یمن و عراق پرداخته و اضافه می‌کند که رژیم، قیمت کمی را برای توسعه‌طلبیهایش پرداخته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/223cf056-e766-4e64-8f0b-f0d0af9a9bee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات