728 x 90

اخبار سوريه,

سرنگونی یک هواپیمای میگ رژیم اسد و پیشروی رزمندگان در حرستا در دمشق

-

رزمندگان  سوریه
رزمندگان سوریه
یک هواپیمای میگ رژیم اسد در منطقه عربین در اطراف دمشق با ضدهوایی رزمندگان سرنگون شد. با وجود بمباران بی‌وقفه شهر دخانیه رزمندگان نه تنها یورش نیروهای اسد را در هم شکستند بلکه چند منطقه جدید را هم تصاحب کردند. هم‌اکنون رزمندگان ساختمان استانداری این شهر را تحت محاصره خود درآوردند. در منطقه حرستا نیز رزمندگان یکی از ساختمانهای مربوط به‌ریاست جمهوری را زیر آتش خمپاره قرار دادند.

منطقه حرستا در شرق دمشق قرار گرفته است، رزمندگان در محور شمال این منطقه نبردهایی را برای پیشروی آغاز کردند، هدف از این عملیات، تصرف و ضربه زدن به ساختمان اطلاعات اسد در این منطقه است

هم‌اکنون رزمندگان برای رسیدن به اهداف خود گامهای مهمی را برداشته‌اند، یکی از آنها محاصره ساختمان استانداری در این منطقه است، رزمندگان روزانه در حال تنگتر کردن حلقه محاصره این محل هستند. اگر آنها بتوانند به این هدف خود دست پیدا کنند یعنی به قلب نظام ضربه کاری دیگری وارد کرده‌اند.

یک رزمنده: ما الآن در حد فاصل عربین و حرستا هستیم، مأموریت ما فشار برای تصرف اداره مرکبات در این منطقه است، الحمدالله به نقاطی هم رسیده‌ایم و این مأموریت را به پیش می‌بریم.

هم‌اکنون چندین گردان رزمی در شهر حرستا از جمله گردان فتح شام و فجر، دستور دارند هر طور که شده خود ساختمان استانداری را تصرف کنند و خود را به دیگر رزمندگان که در عربین مستقر هستند برسانند.

اتاق عملیات شهر حرستا، با هوشیاری لحظه به لحظه نبردها را کنترل می‌کند تا محاصره مراکز حیاتی دشمن را تشدید کند

در صورت موفقیت این طرح، پایتخت اسد به‌طور جدی از شمال تا شرق در خطر سقوط و محاصره قرار خواهد گرفت.

یکی از رزمندگان: با تلاش جوانان و در زیر بمبارانهای مداوم، ما گام به گام خود را به نزدیکی اداره مرکبات رساندیم، ما بغیر از لطف خدا به چیز دیگری دل نبسته‌ایم. با شور و اشتیاقی که این جوانان دارند، فکر می‌کنم، از اول هفته آینده دیگر نیروهای اسد نتوانند وارد این اداره شوند. هم‌اکنون در حرستا نیز به موازات مأموریت ما، رزمندگان در حال پیشروی هستند، انشاء الله که بتوانیم محاصره این منطقه را کامل کنیم.

با وجود بمباران وحشیانه شهر حرستا، در روی زمین این رزمندگان هستند که با تصرف دهها ساختمان و مراکز نظامی و دولتی در این منطقه پیشروی می‌کنند. آنها در نظر دارند تا رسیدن به دمشق به راه خود ادامه دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/630ed526-50f5-43be-be37-9bd303c59913"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات