728 x 90

-

سوز و گداز از اعتبار و سندیت افشاگریهای مجاهدین

-

افشاگریهای هسته‌ای مجاهدین
افشاگریهای هسته‌ای مجاهدین
محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع، ضمن آه و فغان از بن‌بست کنونی رژیم در پرونده هسته‌یی، اعتراف کرد که این بن‌بست و مخمصه، ناشی از افشاگریهای مجاهدین گریبانگیر رژیم شده است.

آصفری که در مصاحبه‌یی با تلویزیون رژیم (6مهر) سخن می‌گفت، در قسمتی از اظهاراتش گفت: «زمانی که آقای البرادعی دبیری آژانس را برعهده داشت، وقتی که مستندات غیرواقعی گروهک منافقین، در اختیار آمریکاییها گذاشته شده بود، آمریکاییها به آقای البرادعی گفته بودند که اگر با این مستندات شما کاری انجام دادید، دادید؛ در غیراین صورت ادامه همکاری آمریکاییها با آژانس قابل بحث و بررسی است و حتی در خصوص تأمین بودجه و کمک مالی برای آژانس شما با مشکل و با چالش مواجه می‌شوید».

عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در قسمت دیگری از سخنان خود نیات شوم رژیم از برنامه هسته‌یی‌اش را برملا کرد و گفت: «ما به‌دنبال صنعت هسته‌یی هستیم، تا به‌دنبال یک صنعت دکوری باشیم که بگوییم خب ما الآن مثلاً موضوع هسته‌یی داریم، ولی هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌کنیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b91252d7-9158-4574-8c98-37a0ee4e591a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات