728 x 90

كنفرانس در پاريس 2مهر 93,

سید احمد غزالی: باید پرونده جنایت علیه بشریت به‌خصوص در مورد قتل‌عام اشرف باز شود

-

سید احمد غزالی
سید احمد غزالی
سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر در سخنان خود گفت امروز روز پیروزی مقاومت ایران و پیروزی وکلای مقاومت ایران و پیروزی مردم ایران است. من در برابر استعداد فوق‌العاده‌ای که طی 11سال وکلا نشان دادند تشکر می‌کنم. همچنین از هزاران شخصیت و پارلمانتر که از مقاومت ایران حمایت کردند تشکر می‌کنم. از مردم شهر اورسوراواز که مرکز نمایندگی مقاومت ایران است و از آقای آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس قبلی پارلمان اروپا تشکر می‌کنم.
اکنون بعد از این‌که این پرونده بسته شده باید پرونده مالکی و رژیم ایران که در جنایت علیه بشریت به‌ویژه در جریان قتل‌عام اشرف دست داشته‌اند باز شود.
من خیلی تعجب می‌کنم که برخی از قدرتهای جهانی گاهی می‌خواهند از رژیم ایران در ائتلاف علیه داعش شرکت کنند. مثل این‌که از روباه بخواهیم که از لانه مرغها نگهبانی کند.
راه‌حل این است که ملتها باید از حکومتهای استبدادی رها شوند. آنچه که در مبارزه مجاهدین به‌وقوع پیوسته باید در دانشگاهها تدریس بشود. تروریسم واقعی همان تروریسم دولتی رژیم ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0b2bcee-440f-4e10-956c-f8981f4bb104"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات