728 x 90

كنفرانس در پاريس 2مهر 93,

ویلیام بوردون وکیل برجسته فرانسوی: خانم رجوی شما آلترناتیوی هستید که جهان کمبودش را احساس می‌کند

-

ویلیام بوردون وكيل برجسته فرانسوي
ویلیام بوردون وكيل برجسته فرانسوي
ویلیام بوردون وکیل برجسته فرانسوی با یادآوری توطئه‌های دولت پیشین فرانسه علیه مقاومت ایران و نقش اخص سارکوزی در آن گفت خانم رجوی جنبش شما و دوستان شما قربانی این شیطان‌سازی شدند، در حالی که رهبران رژیم ایران متهمان واقعی بودند. شما به شکلی غیرعادلانه رنج بردید اما شما ایستادید و مبارزه‌ای را پیش بردید و پیروز شدید.
ویلیام بوردون با یادآوری عملیات گسترده در سال 2003 علیه مقاومت ایران و شیطان‌سازی که علیه مقاومت ایران انجام شد گفت در واقع این چهرهٴ عدالت بود که مخدوش شد. چون مقاومت شما شایسته تقدیر بود. این عملیات با منطق معامله و استمالت بر قانون در آن مقطع پیروز شد. وی افزود: برای دستیابی به این حکم عادلانه تلاشهای زیادی شد، و امروز چهرهٴ شما کاملاً پاک است. آنزمان کسی بود که از جنبش شما به اسم فرقه نام می‌برد، او سارکوزی بود و این سخنانش هدایای شومی بود که به رژیم ایران می‌داد. اما سرانجام شما توانستید مسیر را به جلو باز کنید و عدالت پیروز شد.
ویلیام بوردن خطاب به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت افزود: شما تجلی بخش آلترناتیوی هستید که جهان کمبودش را احساس می‌کند. آلترناتیوی مبتنی بر اسلامی بردبار و عاشق حقوق‌بشر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/902b90e3-7df6-4475-9631-5a0d65012b6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات