728 x 90

اخبار سوريه,

تسخیر ۱۵مرکز نظامی اسد در درعا و قنیطره توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان ارتش آزاد سوریه بسوی جبهه های نبرد میشتابند
رزمندگان ارتش آزاد سوریه بسوی جبهه های نبرد میشتابند
رزمندگان مستقر در درعا و قنیطره برای رساندن خود به برادرانشان که در دمشق در حال نبرد با دیکتاتور هستند، سر از پا نمی‌شناسند:
دفتر مطبوعاتی انقلابیون سوریه اعلام کرد، رزمندگان در شهر درعا و قنیطره توانستند 15مرکز نظامیان اسد را به کنترل خود دربیاورند، رزمندگان هم‌اکنون با تمرکز بر روی تصرف آخرین پایگاه نظامیان اسد در تل حاره، در تدارک تهاجم به پایتخت و کم کردن بارها نبردها بر روی همرزمانشان هستند.
رزمندگان با آتش مسلسلهای خود به مراکز نظامیان اسد تهاجم کردند و یک ستون شبه‌نظامیان اسد را نیز در اطراف تل حاره در هم شکستند. آنان هم‌اکنون با در اختیار داشتن مناطق مهم در شهرهای درعا و قنیطره توانستند بر تعادل قوای موجود غلبه کنند. رزمندگان هم‌اکنون می‌توانند به‌راحتی به سمت مواضعی که در گذشته برای تصرف آنها با مشکل روبه‌رو بودند، حرکت کنند.
یک رزمنده: رزمندگان به یک ستون از شبه‌نظامیان که قصد کمین گذاشتن در منطقه را داشتند تهاجم کردند. رزمندگان تلفات و خساراتی به این شبه‌نظامیان وارد کردند و تعدادی را نیز به اسارت درآوردند.
یک رزمند: ما با تصرف چند محور مهم هم‌اکنون در شهرتل مال و کفر الصخر مستقر شده‌ایم و در طراحی برای تهاجم به مراکز نظامی اسد در تل حاره با بستن راههای وردی به این منطقه و محاصره آن، در تدارک پاک سازی این منطقه مهم و استراتژیک هستیم.
اکنون رزمندگان با کنترل تمامی مناطق اطراف تل حاره، از سه جهت خود را برای پیشروی آماده می‌کنند، رزمندگان برای پیشروی به سمت پایتخت می‌بایستی این منطقه را که آخرین پایگاه نظامیان اسد به‌شمار می‌رود به تصرف خود دربیاورند.
یکی از شهروندان: رزمندگان ارتش آزادی از سمت غرب به شهر تل مال وارد شدند، رزمندگان پس از تجدید قوا، به سمت شمال این شهر و کنترل روستاهای آن حرکت کردند، در این نبردها، رزمندگان با شبه‌نظامیان اسد درگیر شدند و تقریباً 20تن از آنها را از پای درآوردند، ما بقی هم به سمت استان قنیطره پا به فرار گذاشتند.
یک رزمنده: ما الآن خودمان را از طریق درعا به اطراف دمشق رساندیم و انشاء الله نبردهایمان را برای وارد شدن به پایتخت پی خواهیم گرفت.
رزمندگان برای کمک فوری به برادران خود که در دمشق در حال نبردهای سنگین هستند، می‌خواهند خود را از درعا و قنیطره هر چه سریعتر به آنها برسانند، سؤال این است که آیا آنها در روزهای آینده موفق می‌شوند از طریق این جاده راههایی را که به دمشق منتهی می‌شود آزاد کنند؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12921726-e739-40d7-a4d8-6c35e0d8fdba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات