728 x 90

اخبار سوريه,

جوانان سوری در درعا برای نبرد با نیروهای اسد فنون رزمی می‌آموزند

-

آموزش رزمندگان جدید الورود به ارتش آزادی سوریه
آموزش رزمندگان جدید الورود به ارتش آزادی سوریه
رزمندگان جدید الورود به ارتش آزادی سوریه، تمامی فنون رزمی را فرا می‌گیرند.
تلویزیون اورینت:
ارتش آزادی سوریه به‌منظور بالا بردن سطح توانمندی یگانهای رزمی خود و همچنین آموزش به رزمندگان جدید اقدام به اجرای آموزشهای همه‌جانبه برای متقاضیان ورود به ارتش آزادی در شهر درعا کرده است.
پیشرفت رزمندگان در جبهه‌های درعا بعد از گذراندن این دوره از آموزشها بسیار چشمگیر بوده است. به همین منظور با ایجاد پادگانهای آموزشی بیش از گذشته به این کار پرداخته می‌شود.
در این دوره‌ها، هنرجویان و رزمندگان جدید زیرنظر بهترین مربیان، فنون دفاع شخصی و همچنین بکارگیری انواع سلاحها، تاکتیکهای نبرد و آموزشهای کلاسیک را یاد می‌گیرند.
مربیان سعی می‌کنند با ایجاد صحنه‌های واقعی، رزمندگان جدید را نسبت به تمام خطرات صحنه نبرد هوشیار کنند.

یکی از مربیان: ما بایستی برای پیروزی بر این رژیم فاسد، سطح نظامی خود را ارتقاء بدهیم، در این پادگانها رزمندگان چگونگی بکارگیری تمام سلاحها را فرا می‌گیرند، اضافه بر آن ما بر روی بالا بردن توان جسمی رزمندگان متمرکز هستیم. در این دوره سعی می‌شود جوانان قبل از این‌که وارد نبردها بشوند به هر لحاظ از آمادگیهای لازم برخوردار باشند.
این پادگان که می‌بینید در نزدیکی منطقه یرموک در جنوب شهر درعا است. بالاترین فرماندهان تلاش می‌کنند جوانانی که متقاضی ورود به ارتش آزادی هستند، به بالاترین سطح نظامی برسانند. طوری که نه تنها از قدرت بدنی لازم برخوردار شوند بلکه در حین نبرد از هر سلاحی که به دست آوردند بتوانند استفاده کنند.
یک فرمانده: یک رزمنده بایستی در نبرد بتواند از تمام موانعی که ممکن است سر راه او قرار بگیرند عبور کند. در جنگ رزمندگان با انواع تهدیدات روبه‌رو می‌شوند. آنها قبل از هر چیزی باید قدرت بدنی لازم را داشته باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5a640c8-4556-44f8-bf1f-b70f08714eb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات