728 x 90

گزارش كامل ويلپنت 1393,

ملیکا ضیایی ـ جامعه جوانان ایرانی ـ کانادا: امید آزادسازی ایران و شکست بنیادگرایی مذهبی بزرگ‌تر از همیشه است

-

ملیکا ضیایی
ملیکا ضیایی
خانم‌ها و آقایان، دوستان عزیز، ما هر سال این‌جا در پاریس گردهم می‌آییم تا صدای میلیونها جوان ایرانی را که روزانه توسط آخوندهای وحشی سرکوب و تحقیر می‌شوند منعکس کنیم. جوانانی که تحت این دیکتاتوری مذهبی حاکم بر سرزمین ما حتی فرصت فریاد کشیدن برای آزادی از آنان سلب شده است. امسال ما با شرایط و اوضاع متفاوتی مواجهیم و آن این‌که امید آزادسازی ایران و شکست بنیادگرایی مذهبی بزرگ‌تر از همیشه است. ما این‌جا قوی‌تر از هر زمان دیگر هستیم تا در آینده‌یی نزدیک از شر این رژیم خلاص شویم. یک‌بار برای همیشه. شکی نیست که جوانان ایران، چه در داخل و چه در خارج کشور، عزم جزم کرده‌اند که این کار را بکنند، به‌ویژه تحت پرچم سازمان مجاهدین خلق، اشرفی‌ها و جنبش مقاومتی که توسط خانم مریم رجوی رهبری می‌شود. شما ممکن است بپرسید که چرا چنین خواهد بود؟ زیرا ما در پیش روی خودمان اشرفی‌ها را داریم که سمبلهای فدا، ایثارگری، تعهد و پایداری هستند.

برای ما مریم رجوی و مجاهدین خلق منبع امید و الهام برای آینده‌یی روشن هستند، جایی که همهٴ ایرانیان با هر زمینه سیاسی و اجتماعی قادر خواهند بود طعم یک ایران آزاد و دموکراتیک را بچشند و از تنوع و گوناگونی بهره ببرند، جوانان بالاترین فرصتها را برای ساختن کشورشان و نیز کمک به جهان به‌دست می‌آورند. زنده باد مریم رجوی، زنده باد آزادی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72c55f71-d9ec-44c8-9bcd-1ae539d2a930"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات