728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند روحانی: افراط گرایان داخلی فکر می‌کردند می‌توانند راه افراط و خشونت را ادامه دهند

-

آخوند روحانی در کنفرانس مطبوعاتی
آخوند روحانی در کنفرانس مطبوعاتی

آخوند حسن روحانی امروز شنبه 24خرداد در یک کنفرانس مطبوعاتی با حمله به باند خامنه‌ای گفت: «پیام انتخابات 24خرداد پیام مهمی برای افراط داشت... پیام به افراط گران داخل که فکر می‌کردند طرفداران فراوانی دارند و می‌توانند راه افراط و خشونت را در کشور ادامه بدهند».

آخوند روحانی ارگانها و تشکلهای باند خامنه‌ای را اپوزیسیوندولتش نامید و گفت: «دولت خیلی دلش می‌خواهد هر کسی حرف می‌زند، با شناسنامه حرف بزند... نهادهای ملی نمی‌توانند کار حزبی انجام بدهند. نهادهای ملی نمی‌توانند اپوزیسیون دولت باشند. کار رسانه حرفه‌یی با جنگ روانی کاملاً متفاوت است».

روحانی که به‌مناسبت سالگرد درآمدنش از صندوق شعبدهٴ انتخابات رژیم صحبت می‌کرد، بزرگترین دستاورد دولتش را تعامل با غرب و آمریکا دانست و گفت: «توافق نهایی با 5+1 یکی از بزرگترین توافقات تاریخ سیاسی نه منطقه ما، بلکه در سطح جهان است».

روحانی ضمن ارائهٴ آماری مسخره، به‌طور سخیفی مدعی شد که تورم نقطه به نقطه را در کمتر از یک سال از 42 ـ 43درصد به 16درصد رسانده است. وی توضیح نداد که این معجزه اقتصادی را که به قول خودش در هیچ جا سابقه نداشته و هیچ دولتی نتوانسته، چگونه و با چه مکانیسم‌هایی محقق کرده است.

اما روحانی در پاسخ به سؤالی در مورد برنامه‌اش برای مقابله با بیکاری، آن را در گرو موفقیت مذاکرات و رفع تحریمها دانست و گفت: «اگر ما می‌خواهیم برای اشتغال کاری بکنیم و خیل بیکاران و یا لشکر بیکاران

 

 

که اکثر آنها هم تحصیلکرده هستند، اتفاقاً یکی از راههایش این است که این مذاکرات به نتیجه برسد، چون اگر این مذاکرات به نتیجه برسد، معنایش این است که تحریمها برداشته می‌شود».

آخوند روحانی که در سخنانش روشن ساخت که تمام چشم امید خود و سرنوشت رژیم را به مذاکرات با 5+1 و آمریکا و سرمایه‌گذاریهای خارجی، آن هم به میزان 200میلیارد دلار دوخته است، اما به‌طور متناقضی در چند جا تکرار کرد که «کسی فکر نکند که ما نشسته‌ایم نگاه می‌کنیم به این مذاکره هسته‌یی که به کجا برسد این مذاکرات هسته‌یی یک جزء کوچکی است از برنامه بزرگ این دولت».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c101cf52-0a04-405f-b4d7-13f5ef564dc9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات