728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

اعتراض ۴۰تن از اعضای مجلس ارتجاع به حذف سخنرانی حسن خمینی

-

مجلس ارتجاع و حسن خمینی
مجلس ارتجاع و حسن خمینی
در پی ممانعت باند خامنه‌ای از سخنرانی نوه خمینی در دانشگاه بروجرد، حدود 40تن از اعضای مجلس ارتجاع طی نامه تذکری به وزیر کشور دولت روحانی «خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با خاطیان و تعلل کنندگان در این زمینه در اسرع وقت شدند».

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا (21اردیبهشت) در این تذکر که طراح آن، تابش و پیرمؤذن، از نمایندگان باند رفسنجانی – روحانی هستند گفته شده است: «دانشگاه دولتی آیت‌الله بروجردی روز دوشنبه 15اردیبهشت با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرد: «با کمال تأسف به سبب افراط گری افراط گرایان و تهدیدهای تشنج‌آفرین آنها و با نهایت شگفتی، برخی مسئولان و تأثیرگذاران این شهر، اصرار بر برگزاری همایش با حذف یکی از سخنرانان همایش (سید حسن خمینی) را داشتند.
دانشگاه آیت‌الله بروجردی با در نظر گرفتن تمامی جوانب و با توجه به این‌که… برگزاری همایش با حذف یکی از سخنرانان، سبب شکستن حرمت مهمان همایش می‌شد، کل همایش را لغو کرد».

شایان ذکر است این چندمین بار است که باند خامنه‌ای به اشارهٴ خود او، از سخنرانی حسن خمینی جلوگیری کرده یا آن را توسط چماقدارانش به هم زده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bcad519-832c-470b-a3c0-23494bf00908"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات