728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

توپ‌باران و بمباران مناطق مختلف شهر فلوجه توسط نظامیان مالکی

-

بمباران فلوجه
بمباران فلوجه
تلویزیون البغدادیه گزارش داد توپ‌باران وبمباران مناطق مختلف شهر فلوجه توسط نظامیان مالکی ادامه دارد. بر اثر این بمباران 7نفر از شهر وندان کشته و37نفر دیگر زخمی شوند.

همچنین به گزارش تلویزیون التغییر از شب گذشته نظامیان مالکی حملات گسترده‌یی را علیه شهر فلوجه شروع کرده‌اند که تا ساعت مخابره خبر یعنی11 صبح هم‌چنان ادامه داشت. التغییر گفت: نظامیان مالکی تلاش می‌کنند از سه محور وارد شهر شوند از جنوب از منطقه دانشگاه فلوجه و از سمت شرق به موازات جاده بین‌المللی و محور سوم از سمت شمال در منطقه سجر.
به گزارش التغییر شماری از طرفین کشته و زخمی شده‌اند. منابعی از داخل و خارج فلوجه گفتند این شهر با شدیدترین آتشباری از شروع درگیریها مواجه است و همه مناطق شهر فلوجه به‌شدت زیر آتشباری مالکی قرار دارد که توسط توپخانه سنگین، کاتیوشا و هلیکوپتر صورت می‌گیرد در این حمله از بشکه‌های انفجاری نیز استفاده می‌شود که تا قبل از ظهر امروز؛ دهها تن کشته و زخمی بر جای گذاشته و دهها خانه و اداره دولتی از جمله ساختمان آموزش و پرورش فلوجه و تعدادی از مدارس این شهر ویران شده است»

صهیب الحمدانی عضو شورای نظامی انقلابیون عشایر از فلوجه به تلویزیون التغییر درباره بشکه‌های انفجاری گفت: این بشکه‌های انفجاری (که روی سر مردم ریخته می‌شود) از تولیدات اتحاد جماهیر شوری سابق است. بعد از فروپاشی شوروی که کارخانه‌هایش چپاول شد رژیم ایران تجهیزات یکی از این کارخانه‌ها را از روسیه فعلی گرفت و آن را در ایران راه‌اندازی کرد… از این بشکه‌ها ابتدا در سوریه استفاده شد و اکنون تجربه کشتار با بشکه‌های انفجاری در سوریه؛ در عراق به‌کار گرفته می‌شود. ابتدا از این بشکه‌های انفجاری در گرمه استفاده شد این بشکه‌ها توسط خلبانان هلیکوپترهای نظامی روی خانه‌های مردم و بر سر مردم بی‌گناه در فلوجه و گرمه پرتاب می‌شود... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0fe232c-967a-48d2-8ae8-521db466844b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات