728 x 90

مخالفت با ابوطالبي,

تلاشهای بیهوده برای تحمیل یک دیپلومات تروریست

-

--
--
رژیم آخوندی هرچه تلاش می‌کند دیپلومات تروریست خود حمید ابوطالبی را به سازمان ملل بفرستد راه به جایی نمی‌برد. کارنامه ابوطالبی سنگین‌تر از آن است که بتوان او را به آمریکا راه داد. او در ترور سیاسی در ایتالیا علیه شورای ملی مقاومت دست داشته است.

تلویزیون فاکس نیوز:
جلسه کمیته سازمان ملل مخالفت آمریکا با حضور نماینده رژیم ایران در سازمان ملل را مورد بررسی قرار داد. کوبا، روسیه و چین در این کمیته بودند.

ریک گرینل تحلیلگر فاکس‌ نیوز می‌گوید: تشکیل این کمیته تنها یک فیلم است. آمریکا برای رژیمهای ایران، کره شمالی و کوبا در سازمان ملل‌متحد محدودیتهای مشخصی تعیین کرده است. آنها حق خارج شدن از شعاع 25 کیلومتری ساختمان سازمان ملل در نیویورک را ندارند. دو کشور دیگر هم هست که قبل از خارج شدن از این شعاع 25 کیلومتری باید به مقامهای آمریکا اطلاع دهند.

فاکس نیوز: مشکلاتی هم در مورد نقش ابوطالبی در ترور سیاسی که وجود دارد. بگذار به قربانی نگاهی بی‌اندازیم. اسم او محمد نقدی است. او در آن زمان 42سال سن داشت و به مقاومترین فرد در برابر رژیم ایران در ایتالیا در سال 1993 شناخته شده بود. او در حالی که با ماشین سر کارش می‌رفت دو موتورسوار روی او آتش باز کرده و وی را به قتل رساندند. بر اساس گفته اپوزیسیون رژیم ایران، پلیس ایتالیا و آلمان سفیر آن زمان رژیم ایران یعنی ابوطالبی را متهم به انجام این جنایت کردند. او هرگز محاکمه نشد. بگذار ببینیم که شورای ملی مقاومت در رابطه با این موضوع چه می‌گوید:
شورای ملی مقاومت در 19آوریل اعلام کرد: دست داشتن در گروگانگیری، آدم ربایی، نقض حقوق‌بشر، جاسوسی و تروریزم نه تنها توسط حمید ابوطالبی بلکه توسط همه به‌اصطلاح دیپلوماتهای رژیم ایران صورت می‌گیرد و آنها مشغول فعالیتهای جنایتکارانه هستند.

تحلیلگر فاکس نیوز: ما می‌دانیم که رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان می‌باشد. این یک تاکتیکی است که آنها ازش استفاده می‌کنند و چیز عجیبی نیست که دیپلوماتهای این رژیم از این فعالیتهای تروریستی حمایت کنند. در رابطه با مورد ایتالیا که به آن اشاره کردید، شواهد بسیار زیاد است و نشان می‌دهد این فردی که رژیم ایران اصرار دارد به آمریکا بیاید این جنایت را در ایتالیا انجام داده و بخشی از آن بوده و ما نباید او را در آمریکا بپذیریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/094be755-fba4-4ecf-a1d3-1af755a8c5e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات