728 x 90

ايران92_اجتماعي,

بیکاری با نرخی بالای ۴۰درصد

-

بیکاری، از دستاوردهای سیاستهای ضدمیهنی آخوندهای ضدبشر
بیکاری، از دستاوردهای سیاستهای ضدمیهنی آخوندهای ضدبشر
ربیعی وزیر کار کابینهٴ آخوند روحانی در مصاحبه‌ای گفت: بیکاری در جوانان ما هم حدوداً 26 درصد است که با 2/12 بیکاری ملی، بگیریم دو برابر نرخ بیکاری در سطح عمومی هست. ] یعنی [نرخ بیکاری ما بالای چهل درصده تقریبا.
طیب نیا وزیر اقتصاد آخوند روحانی رقم و عدد همکارش را روشنتر بیان کرد و گفت: به‌زودی با یک موج عظیمی از بیکاری در کشور مواجه می‌شویم.
منابع آماری در درون خود رژیم، تعداد بیکاران در آیندهٴ نزدیک را، تا ۱۰ میلیون نفر تخمین زده‌اند. روز 25اردیبهشت 92 خبرگزاری فارس از قول کواکبیان اعلام کرد: ”11 میلیون بیکار تحصیلکرده داریم“ !
وقتی صحبت از بیکاران، آن هم بیکاران تحصیلکرده و متخصص می‌شود، اولین سوالی که به ذهن می‌رسد این است که: چرا کار نیست؟ جواب را بهتر است از خود روحانی بشنویم که حرفش، هم جواب سؤال است و هم چوب زدن به مردهٴ احمدی‌نژاد! و همهٴ کاسه کوزه‌ها را بر سر او شکستن! روحانی روز 7آذر 92 در گزارش 100روزهٴ اقتصادی دولتش گفت: در نتیجه افزایش واردات طی سالهای قبل، هیچ شغلی ایجاد نشده!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d631fcd9-370e-4b5b-9a3e-3b78cf6ce5ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات