728 x 90

اوكراين,

سناتور جان مک کین: افتخار می‌کنم در لیست سیاه روسیه هستم

-

سناتور جان مک کین
سناتور جان مک کین
خبرگزاری فرانسه: قانونگذاران آمریکا به این‌که در لیست سیاه روسیه گذاشته شدند افتخار می‌کنند.
واشینگتن ـ قانونگذاران آمریکا تحریمهایی که روسیه علیه آنها اعمال کرد را به سخره گرفتند و گفتند این مایه افتخار آنهاست که در لیست سیاه پوتین باشند.
دقایقی بعد از این‌که اوباما تحریمهایی را علیه مقامهای روسی اعمال کرد، کرملین در واکنش، تحریمهای ویزایی علیه قانونگذاران آمریکا اعمال کرد که جان بینر رئیس‌جمهوریخواه مجلس نمایندگان و هری رید رهبر اکثریت دموکرات سنا را شامل شد.
کمیته روابط خارجی سنا لایحه‌یی را تصویب کرد که به کمکهای مالی به اوکراین و تحریمها علیه روسیه چراغ سبز می‌دهد.

رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنا گفت تجاوز نظامی پوتین برای الحاق کریمه به روسیه اقدامی بی‌رحمانه و کاملاً غیرقابل‌قبول بوده است و متأسفانه ما را به تجاوزگری و خصومتهای دوران جنگ سرد برمی‌گرداند...
سناتور جان مک‌کین منتقد دیرین و آتشین کرملین که گفته بود پوتین مدتهاست که در فکر برپا کردن امپراتوری روسیه می‌باشد به‌دنبال دیدار هفته گذشته از اوکراین در پیامی در توئیتر اعلام کرد ”من از این‌که توسط پوتین تحریم شدم افتخار می‌کنم و هرگز از تلاشهایم برای آزادی و استقلال اوکراین کوتاه نمی‌آیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b7d5a98-d7be-4790-b973-2ab20d66bf5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات