728 x 90

گردهمايي جوامع ايرانيان در كاليفرنيا_92,

شکوفه شریف

-

شکوه شریف
شکوه شریف
خانمها و آقایان،
هم میهنان عزیز،
سخنرانان محترم،
اسم من شکوفه است... من و همسرم، به همراه دو پسرم که امروز در این‌جا حضور دارند، بازرگانان ساکن اورنج کانتی هستیم و بسیار به هویت و میراث ایرانی خود افتخار می‌کنیم.
من به نیابت از جامعه کالیفرنیا برای دموکراسی در ایران که عضوی از سازمان جوامع ایرانیان مقیم آمریکا است، به همه شما که در این سمپوزیوم حضور دارید خوش‌آمد می‌گویم.
در ابتدا، اجازه بدهید گرمترین درودهای خود را نثار قهرمانان مردم ایران، اشرفیانی که هم‌اکنون در زندانی با نام بی‌مسمای لیبرتی هستند، کنیم. ما خطاب به این قهرمانان می‌گوییم: شما منبع امید و الهام‌بخش همه ما هستید. شما مشعلهای فروزان ملت ما در راه جستجو برای دموکراسی و دنیایی بهتر هستید. شما ثابت کرده‌اید که هیچ چیز، آری هیچ چیز، در دنیا وجود ندارد که بتواند ما را از دستیابی به آزادی و دموکراسی برای مردم ایران که به نفع همهٴ دنیا است، بازدارد. شما بی‌اعتنا به محدودیتهای فزاینده‌یی که با آنها روبه‌رو می‌شوید، یا حمله‌های وحشیانه، یا رفتارهای ضدانسانی که در معرض آنها قرار می‌گیرید، یا خیانتهایی که به شما می‌شود، و بی‌اعتنا به ناچیز بودن منابع تان، در هر حال آنچه را که خانم مریم رجوی همواره به ما آموخته است را ثابت کرده اید: «می‌توان و باید». شما الهام‌بخش جوانان و زنان ایرانی هستید. مردم منطقه به شما عشق می‌ورزند، و ملتهای اروپا و آمریکا شما را ستایش می‌کنند. شما موضوع جدید دعاها و نیایشها در کلیساها و کنیسه‌ها و مساجد هستید. و بله، به همین دلیل است که ملایان حاکم بر ایران تا این اندازه از شما هراس دارند، و مردم ایران شما را به‌عنوان امید خود می‌بینند. آنها شما را به‌مثابه موتور تغییر می‌بینند. و به همین دلیل است که همه ما به شما عشق می‌ورزیم.
زمانبندی این برنامه بسیار مناسب است، زیرا با تظاهرات گسترده ضدرژیم در شهرهای مختلف ایران از جمله اهواز و دزفول و اندیمشک و مسجد سلیمان و الیگودرز و ایذه، مخصوصاً توسط هموطنان بختیاری، همزمان شده است و پس از افزایش اعدامها در ملأعام و سرکوب بیش از پیش صدای مخالفان در داخل ایران رخ می‌دهد. جلسه ما همچنین بعد از آخرین دور مذاکرات اتمی برگزار می‌شود که این بار در شهر وین بین، (میان) گروه پنج به‌علاوه یک و فرستادگان رژیم جنایتکار حاکم بر ایران جریان داشت.
ما امروز سخنرانی چهره‌های شاخص ایرانیان مقیم آمریکا را خواهیم شنید که سازمانها و انجمنهای مختلف در سراسر کالیفرنیا را نمایندگی می‌کنند.
ما همچنین صحبتهای شماری از سخنرانان ذیصلاح در رابطه با این مسائل و همچنین ضرورت تأمین حفاظت و امنیت و سلامت هزاران تن از خویشاوندان و دوستان خود در کمپ لیبرتی را خواهیم شنید. برخی از سخنرانان امروز عبارتند از: رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا و کاندیدای ریاست جمهوری، نوت گینگریچ، وزیر پیشین امنیت داخلی، فرماندار تام ریج، فرماندار سابق ایالت پنسلوانیا و رئیس کمیته سراسری حزب دموکرات، اد رندل، نمایندهٴ پیشین کنگره، پاتریک کندی، و آخرین فرماندهٴ نیروی ضربت مشترک آژانسهای دولتی، سرهنگ لئو مک گلاسکی. ما همچنین سخنان تعدادی از نمایندگان جوامع مذهبی در کالیفرنیا را خواهیم شنید.
قبل از شروع برنامه، از همه شما تقاضا می‌کنم که برای ادای احترام به 52 قهرمان قیام کنید، آنها در روز اول سپتامبر 2013 در کمپ اشرف به دست نیروهای عراقی به‌شهادت رسیدند و پیکرهای آنان مخفیانه توسط دولت عراق در نقاط نامعلوم دفن شدند تا شواهد این جنایت از بین برده شود. اجازه بدهید که همگی یک دقیقه به نشانه تجلیل از آنها کف بزنیم.
اجازه بدهید از نمایندگان جوامعی که نام آنها را قرائت خواهم کرد دعوت کنم تا به روی سن تشریف بیاورند:
· جامعه کالیفرنیا برای دموکراسی در ایران
· انجمن حمایت از زنان پناهنده - شمال کالیفرنیا
· جامعه ایرانیان مقیم شمال کالیفرنیا
· جامعه جوانان جنوب کالیفرنیا
· جامعه متخصصان ایرانی مقیم آمریکا در شمال کالیفرنیا
· انجمن جوانان ایرانی برای دموکراسی - شمال کالیفرنیا
· کمیته زنان در جنوب کالیفرنیا برای ایران
· نمایندگان خانواده‌های اشرفیان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0aec2de6-d08f-419d-82ff-90097cc136dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات