728 x 90

اتمي رژيم,بن بست اتمي,

چراغ سبز خامنه‌ای به سرمایه‌گذاری خارجی و سیاستهای اقتصادی رفسنجانی

-

خامنه ای و رفسنجانی
خامنه ای و رفسنجانی
ولی‌فقیه ارتجاع طی ابلاغیه‌ای تحت عنوان «سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی» برای پیشبرد خط جذب سرمایه‌گذاری خارجی چراغ سبز داد.
خامنه‌ای در این ابلاغیه که روز چهارشنبه (30بهمن) در رسانه‌های رژیم منتشر شد خطاب به سران سه قوه و رفسنجانی، به تبعیت خود از خط و سیاست اقتصادی رفسنجانی اشاره کرده و این نکته را تصریح نموده که این ابلاغیه «پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده» است. ولی‌فقیه زهرخوردهٴ ارتجاع، در لابلای 24ماده، «تشویق سرمایه‌گذاری خارجی» که مادهٴ اصلی می‌باشد را گنجانده است. برخی مواد دیگر مانند «توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» نیز در تأیید همین خط و تبعیت از همه قاعده‌ها اقتصاد سرمایه‌داری می‌باشد.
مواد دیگر این ابلاغیه، از افزایش مالیاتها و افزایش قیمتها تحت عنوان «روان‌سازی نظام قیمت‌گذاری» خبر می‌دهد و حاکی از آن است که رژیم ورشکستهٴ آخوندی قصد دارد فشار اقتصادی بر مردم را برای خروج از بن‌بست و تنگنای خفه‌کننده کنونی بیش از پیش افزایش دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7210f35a-df24-450b-973d-9006f907c5cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات