728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

تظاهرات هموطنان دلیر بختیاری در شهرهای مسجدسلیمان، لالی و فارسان

-

لالی در خوزستان
لالی در خوزستان
در اعتراض به سیمای منحوس آخوندی امروز جمعه 25بهمن، شهرهای مسجدسلیمان، لالی و فارسان شهرکرد، شاهد تظاهرات خشمگینانهٴ هزاران تن از هموطنان دلیر لر و بختیاری در اعتراض به و صدای و سیمای منفور آن بود. در لالی، مردم غیور رژیم را به قیام مسلحانه تهدید کردند.
گزارشهای دریافتی از خبرنگاران مجاهد در این شهرها از نظرتان می‌گذرد:
فارسان:
بیش از دو هزار نفر از مردم فارسان شهر کرد از ساعت 8 صبح در مرکز شهر فارسان یک تجمع اعتراضی برپا کردند. تظاهر کنندگان خشمگین و در اعتراض به اهانت سیمای منحوس آخوندی به لرهای بختیاری در یک سریال تلویزیونی علیه گردانندگان صدا و سیما از جمله شعار می‌دادند:
- ما بختیاری هستیم، نژاد کوروش هستیم
- ضرغامی ، استعفا استعفا
- توهین به بختیاری محکوم باید گردد
- توهین به بختیاری توهین به آریایی
- توهین به بختیاری توهین به هر ایرانی
بنا‌ به گزارش رسیده، مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی و پیوستن امواج تظاهر کنندگان به یکدیگر، عصر روز جمعه، ورودی شهرکرد از سمت فارسان را بستند تا مانع ورود تظاهر کنندگان به شهرکرد شوند.
اما به‌رغم محدودیتهای ایجاد شده بعدازظهر جمعه مردم شهر فارسان جهت ادامه اعتراضات خود در حسینیه شهر تجمع کردند و خواستار برکناری ضرغامی و سایر دست‌اندرکاران این سریال اهانت‌آمیز «سرزمین کهن» شدند.

مسجد سلیمان:
بیش از هزار تن از مردم مسجد سلیمان در اعتراض به پخش سریال ضدایرانی سرزمین کهن صبح امروز دست به تجمع زدند و علیه رئیس رادیو و تلویزیون آخوندی و کارگزاران آن شعار دادند.
تظاهر کنندگان از جمله شعار می‌دادند:
مرگ بر ضرغامی
بختیاری می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد.
لالی:
گروهی از مردم لالی در استان خوزستان در اعتراض به پخش سریال تلویزیونی سرزمین کهن و توهین به بختیاری ها دست به تظاهرات زدند.
تظاهر کنندگان در شعارهای خود از جمله رژیم را به قیام مسلحانه تهدید می‌کردند. آنها شعار می‌دادند:
- نگذارید تفنگهایمان را در بیاوریم
- ضرغامی باید برکنار شود
- رضایی خجالت خجالت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad78a817-bca9-4971-bf6f-f2718d4c27b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات