728 x 90

دخالتهاي رژيم,دخالتهاي رژيم,

خبرگزاری سپاه پاسداران: «حل بحران الانبار و نوشیدن جام زهر»!

-

موفق ‌الربیعی مشاور امنیتی قبلی مالکی
موفق ‌الربیعی مشاور امنیتی قبلی مالکی
زوزه‌های موفق ‌الربیعی مشاور امنیتی قبلی مالکی جاسوس بی‌مغز و سرسپرده دیکتاتوری آخوندی:
اعضای مجاهدین باید سالها پیش به دولت ایران تحویل داده می‌شدند این سرطانی است که عراق به آن مبتلاشده است!
مقام امنیتی عراق گفت: برخی از ما نوشیدن جام زهر را از «امام خمینی» یاد گرفتیم!

خبرگزاری سپاه پاسداران 13بهمن 1392:
«افشاگری مقام امنیتی عراق در گفتگو با فارس- برای حفظ امنیت ملی عراق «جام زهر» را می‌نوشیم... الربیعی بر این باور است که بحرانهای عراق به‌طور عام و بحران استان الانبار به‌طور خاص ریشه در ۳ عامل خارجی دارد که عبارتند از: اشغالگری آمریکا، بحران سوریه و نقش رژیمهای عربی حوزه خلیج فارس.
این در حالی است که الربیعی از نقش عوامل داخلی نیز صرف‌نظر نمی‌کند که موجب شده در کنار عوامل خارجی این بحران تشدید شود، از جمله این عوامل داخلی آن است که برخی از مردم ‌فریب خورده و در ابتدا سلاح به دست گرفتند و تا کنون نیز به این روند خود ادامه می‌دهند و هنوز باور نکرده‌اند که تغییراتی واقعی و حقیقی در کشور روی داده و تلاش دارند، اوضاع را به شکل سابق آن یعنی پیش از سال ۲۰۰۳ باز گردانند.
به اعتقاد الربیعی جنگ داخلی که در سوریه رخ داد، بازتاب مستقیم خود را بر عراق نیز گذاشته است، چرا که موجب تشدید اوضاع امنیتی در عراق شده است.
الربیعی درباره راه‌حلهای بحران الانبار می‌گوید: برخی از ما نوشیدن جام زهر را یاد گرفتیم و من در این خصوص، شیفته شخصیتی به نام «امام‌خمینی» هستم، هنگامی که امنیت ملی ایران را دیدند که به خطر افتاده، گفتند، «من مجبور به نوشیدن جام زهر هستم» و امروز که عراق در معرض تهدیدات امنیتی قرار دارد، از ما می‌طلبد که ما نیز برای حفظ امنیت ملی خود، جام زهر را بنوشیم و راه‌حلی مناسب را برای بحران الانبار پیدا کنیم.
به اعتقاد مشاور سابق امنیت ملی عراق، مجاهدین هم‌چون سرطانی است که کشور عراق به آن مبتلا شده، اما هم‌اکنون کار ریشه‌کن‌سازی آن در حال پایان است و به آخرین روزهای خود رسیده است.
وی با بیان این‌که یکی از اهداف مجاهدین، دخالت در امور داخلی عراق به‌صورت منفی است، گفت: این گروهک باید سالها پیش از عراق بیرون رانده و اعضای آن به دولت ایران تحویل داده می‌شدند و هم‌اکنون این گروهک راهی جز خروج از عراق ندارد».

یادآوری می‌کنیم که موفق‌الربیعی جاسوس چند جانبه و بی‌مغزی است که صراحتاً در مصاحبه‌های تلویزیونی خود به طرح ضدبشری حکومت عراق برای غیرقابل تحمل کردن شرایط برای اشرفیها صراحتاً اذعان کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89882ac9-7389-4280-8eda-4db5e4a45de7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات