728 x 90

سفرهاي خواهر مريم,

پیر برسی، رئیس حقوق‌بشر نوین

-

پیر برسی رئیس حقوق بشر نوین
پیر برسی رئیس حقوق بشر نوین

خانم رئیس‌جمهور
دوستان عزیز
قطعاً آنچه را که دیگران گفته‌اند تأیید می‌کنم و دیگر تکرار نمی‌کنم. ضمن این‌که زمان کم است.
آنچه را که می‌خواستم افشا کنم، همه آنچه که گفته شده، آنچه که من را غضبناک می‌کند، سکوت رسانه‌یی در مورد رژیم ایران است. در مورد ژنو در مورد اتمی صحبت می‌شود اما در مجموع، باید گفت، رسانه‌های فرانسه در قبال قتل‌عامها، آدم ربایی، گروگانگیری و سیاست رذیلانه مالکی آمریکایی، سکوت می‌کنند. و آنچه که باید برایش بجنگیم این است که این سکوت را حذف و متوقف کنیم. سکوتی که شرم‌آور است. باید در عین‌حال مقاومت، تنها مقاومت که در ایران هست یعنی سازمان مجاهدین خلق ارزش خودش را باز یابد. به‌اندازه وزن و اعتباری که شایسته‌اش است با او رفتار شود. آری، آری، ما سربلندیم به حمایت از مجاهدین. آنان جایگاه خود را دارند. آنان نوک پیکان دموکراسی آینده ایران هستند. این اولین چیزی است که می‌خواستم بگویم. یعنی افشای این سکوت شرم‌آور.
از رژیم ایران خواسته می‌شود که گارد خود را در مورد برنامه هسته‌یی پایین بیاورد. اما خواستار آن هستم که در زمینه آزادیها و حقوق‌بشر همین مطالبات را روی میز بگذاریم. به عبارت دیگر آزادیها و حقوق‌بشر از هسته‌یی اهمیت کمتری دارند.
بله هسته‌یی مهم است نمی‌خواهیم بگذاریم که سلاح در دستان افراد احمق، که ملاها باشند، بماند. اما حقوق‌بشر باید بخشی از خواستها باشد. دقیقاً به این علت که رژیم تقریباً در سطح اقتصادی به زانو درآمده و در موضع دفاعی است.
ما غربیها، ما دولتهای دموکراتیک اگر مصرانه از رژیم ایران می‌خواهیم که از برنامه اتمی دست بکشد علاوه بر آن باید بخواهیم که از قتل و شکنجه و زندانی کردن و از دخالت در خاورمیانه، در سوریه و لبنان نیز دست بکشد. همان‌طور که الآن در سوریه و لبنان انجام می‌دهند.

دوستان عزیزقطعاً آنچه را که دیگران گفته‌اند تأیید می‌کنم و دیگر تکرار نمی‌کنم. ضمن این‌که زمان کم است.آنچه را که می‌خواستم افشا کنم، همه آنچه که گفته شده، آنچه که من را غضبناک می‌کند، سکوت رسانه‌یی در مورد رژیم ایران است. در مورد ژنو در مورد اتمی صحبت می‌شود اما در مجموع، باید گفت، رسانه‌های فرانسه در قبال قتل‌عامها، آدم ربایی، گروگانگیری و سیاست رذیلانه مالکی آمریکایی، سکوت می‌کنند. و آنچه که باید برایش بجنگیم این است که این سکوت را حذف و متوقف کنیم. سکوتی که شرم‌آور است. باید در عین‌حال مقاومت، تنها مقاومت که در ایران هست یعنی سازمان مجاهدین خلق ارزش خودش را باز یابد. به‌اندازه وزن و اعتباری که شایسته‌اش است با او رفتار شود. آری، آری، ما سربلندیم به حمایت از مجاهدین. آنان جایگاه خود را دارند. آنان نوک پیکان دموکراسی آینده ایران هستند. این اولین چیزی است که می‌خواستم بگویم. یعنی افشای این سکوت شرم‌آور.از رژیم ایران خواسته می‌شود که گارد خود را در مورد برنامه هسته‌یی پایین بیاورد. اما خواستار آن هستم که در زمینه آزادیها و حقوق‌بشر همین مطالبات را روی میز بگذاریم. به عبارت دیگر آزادیها و حقوق‌بشر از هسته‌یی اهمیت کمتری دارند.بله هسته‌یی مهم است نمی‌خواهیم بگذاریم که سلاح در دستان افراد احمق، که ملاها باشند، بماند. اما حقوق‌بشر باید بخشی از خواستها باشد. دقیقاً به این علت که رژیم تقریباً در سطح اقتصادی به زانو درآمده و در موضع دفاعی است.ما غربیها، ما دولتهای دموکراتیک اگر مصرانه از رژیم ایران می‌خواهیم که از برنامه اتمی دست بکشد علاوه بر آن باید بخواهیم که از قتل و شکنجه و زندانی کردن و از دخالت در خاورمیانه، در سوریه و لبنان نیز دست بکشد. همان‌طور که الآن در سوریه و لبنان انجام می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb9cfced-36cf-4cb1-a78d-d09ad556b584"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات