728 x 90

صدور تروريسم,

هیأت رئیسه جدید ارگان صدور تروریسم رژیم در تهران انتخاب شد

-

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
به گزارش رسانه‌های حکومتی (28دی) جلسه هیأت‌رئیسه ارگان صدور تروریسم رژیم موسوم به «مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» عصر روز گذشته در تهران برگزار شد. بنا‌ به همین گزارش این جلسه با شرکت آخوند محسن اراکی رئیس و دبیرکل جدید این ارگان و آخوند محمدعلی تسخیری رئیس قبلی آن و سایر اعضا برگزار شد.
به گزارش سایت پاسدار رضایی (تابناک 28دی) در این جلسه که مزدوران رژیم از کشورهای مختلف در آن شرکت داشتند، یکی از مزدوران عرب رژیم به نام شیخ بدالدین حسون به‌عنوان رئیس مجمع عمومی این ارگان طی سخنانی از این‌که «امروز در سایهٴ جمهوری اسلامی جمع شده‌ایم» ابراز خوشحالی کرد و گفت این رژیم ثابت کرده که می‌تواند پیام «اسلام» را که لابد همان بمب و ترور است «به همه جهانیان برساند».
شایان ذکر است که چند روز پیش، امیر ترکی فیصل رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی طی مصاحبه‌ای با نشریه ”دی ولت“ آلمان، دخالتهای رژیم ایران در کشورهای عربی را عامل ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه خواند و گفت مردم این دخالتها را عامل پشت پرده موج خشونتهایی می‌دانند که سرتاسر خاورمیانه را دربر گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75bbbad3-79dc-43f3-adf3-8d66c7215598"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات