728 x 90

حركات اعتراضي,دانش آموزان و دانشجويان,

اعتراض دانشجویان به جلسه سخنرانی جواد ظریف در دانشگاه تهران

-

ظریف
ظریف
جلسه سخنرانی امروز وزیر خارجه رژیم آخوندی در دانشگاه تهران تبدیل به یک فضاحت برای ظریف و دولت روحانی شد. رژیم آخوندی در وحشت از این‌که جلسه تبدیل به صحنه اعتراض دانشجویان شود، فقط تعدادی از عوامل دستچین شده خود را به تالار راه داده بود.

اما دانشجویان در بیرون سالن با خواندن سرود و تجمع و سردادن شعار به اعتراض با برگزاری این نمایش و شرایط امنیتی شدیدی که رژیم در دانشگاه حاکم کرده بود پرداختند.

یکی از دانشجویان گفت: با این‌که اعلام کرده بودند ورود برای عموم آزاد است اما نفرات گزینش شده در سالن بودند و از قبل سالن را پرکرده بودند تا مانع حضور دانشجویان شوند. دانشجویان مخالف بیرون سالن تجمع کرده بودند.

در هنگام سخنرانی نیز دانشجویان ظریف را به‌خاطر دانشجویان زندانی مورد سؤال قرار دادند و ظریف واکنشهای تندی به این سؤالات نشان داد. دانشجویان همچنین یک صدا علیه فرهاد رهبر مزدوری که در سمت ریاست دانشگاه تهران گماشته شده است شعار دادند و فریاد کردند: «رهبر برو بیرون». دانشجویان همچنین از سخنرانی نماینده تشکل بسیجیان که در جنگ و دعواهای باندی درون رژیم قصد سخنرانی در جلسه ظریف را داشت جلوگیری کردند و او را هو کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97d7410d-8dbf-420c-b20a-d17d75dfacb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات