728 x 90

-

اعتراضات در اهواز، قزوین، خاش، برازجان، تهران، ماهشهر، کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب

-

تجمع مردم دشتستان در مقابل فرمانداری
تجمع مردم دشتستان در مقابل فرمانداری
اعتراضات دانشجویان علم و صنعت تهران، پیام نور اهواز و دانشگاه بین‌المللی قزوین
اعتراض معلمان و دانش‌آموزان در خاش
حرکت اعتراضی زلزله‌زدگان در مقابل فرمانداری رژیم در برازجان
اعتراض اعضای اتحادیه چایخانه‌داران در مقابل مجلس ارتجاع در تهران
ادامه اعتصاب کارگران شرکتهای پتروشیمی بسباران و خوارزمی
تخریب دستگاههای خودپرداز چند بانک توسط جوانان ماهشهر
اعتراض خانواده‌های کرمانشاهی در مقابل اداره مسکن مهر
تجمع اعتراضی بازنشستگان اداره جنگلبانی اسلام‌آباد غرب
اعدام پنج زندانی در رشت و بندرعباس
حکم اعدام سه زندانی سیاسی کرد در گوهردشت کرج
دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز علیه اقدامهای سرکوبگرانه مزدوران حراست تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 

دانشجویان دانشگاه بین‌المللی قزوین روز شنبه 10آذر علیه عبدالعلی آل بویه رئیس مزدور این دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند. دانشجویان با سر دادن شعارهایی خواستار برکناری وی شدند. به‌دنبال این تجمع اعتراضی روز دوشنبه 11آذر آل بویه مجبور به استعفا شد. دانشجویان با شنیدن این خبر در محوطه دانشگاه به شادی پرداختند.

بیش از 1000تن از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت تهران روز یکشنبه 10آذر تجمع کردند و با امضای طوماری اظهارات توهین‌آمیز رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارتجاع علیه دانشجویان را محکوم کردند. مزدوران حراست و بسیج قصد جمع کردن طومار را داشتند که با مقاومت دانشجویان روبه‌رو شدند.

معلمان و دانش‌آموزان یکی از هنرستانهای شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در مقابل اداره آموزش و پرورش رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به رفتار معاون این هنرستان که از عوامل مزدور رژیم است اعتراض کردند.

ـ جمعی از زلزله‌زدگان برازجان و دشتستان در مقابل فرمانداری رژیم در برازجان تجمع کردند و نسبت به عدم رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان اعتراض کردند. معترضان قصد ورود به فرمانداری رژیم را داشتند اما با یورش مأموران سرکوبگر انتظامی و حراست روبه‌رو شدند. معترضان خشمگین در فرمانداری را شکستند و وارد محوطه فرمانداری شدند.

مأموران اطلاعات رژیم آخوندی با یورش ناگهانی به بیمارستان شهدای تجریش قصد ترخیص اجباری دو تن از دراویش زندانی به نامهای حمید رضا مرادی و مصطفی دانشجو را داشتند… . دژخیمان قصد زدن دست‌بند و پابند به این زندانیان را داشتند اما با مقاومت آنان روبه‌رو شدند.

شماری از اعضای اتحادیه چایخانه‌داران روز یکشنبه 10آذر با تجمع در مقابل مجلس ارتجاع به تصویب قانون منع استفاده از قلیان در چایخانه‌ها اعتراض کردند.

جمعی از دامداران سراسر کشور در اعتراض به افزایش قیمت نهاده‌های دامی در مقابل ساختمان وزارت صنعت رژیم تجمع کردند.. معترضان می‌گویند ظالمانه است که نهاده را با نرخ گران در اختیار دامدار قرار دهند، اما شیر را به نرخ سابق از دامدار خریداری کنند. آنها می‌گویند در حالی که دولت ارز یکهزارو 226 تومان را از نهاده‌ها حذف کرده و آن را با نرخ جدید در اختیار دامداران می‌گذارد، شیر را با همان قیمت سابق از دامدار می‌خرد.

کارگران پتروشیمی خوارزمی در بندر شاهپور از روز یکشنبه در اعتراض به پایین بودن دستمزدها اعتصاب کردند. کارگران پتروشیمی بسباران نیز روز دوشنبه به این اعتصاب پیوستند. این اعتصاب کما کان ادامه دارد.

مردم بندرماهشهر در اعتراض به پرداخت نشدن سپرده هاییشان از سوی بانکها؛ چندین دستگاه خودپرداز را تخریب کردند. آنها از جمله دستگاه خودپرداز متعلق به بانک مسکن واقع در خیابان منتظری را تخریب کردند. شب یکشنبه نیز معترضان حدود 6دستگاه خودپرداز دیگر متعلق به بانک صادرات شعبه خیابان وصال؛ بانک صادرات خیابان سعیدی، بانک صادرات ومسکن خیابان جنگل نیز از کار انداختند .

جوانان و ورزشکاران در منطقه کن تهران در اعتراض به عدم رسیدگی به مجموعه ورزشی این منطقه و اذیت و آزار جوانان توسط ایادی رژیم آخوندی در مقابل شهرداری تجمع کردند.

جمعی از خریداران مسکن مهر در کرمانشاه روز دوشنبه به همراه خانواده‌های خود در مقابل دفتر مسکن مهر در این شهر تجمع کردند و علیه اخاذی رژیم آخوندی و تحویل ندادن خانه‌هایشان اعتراض کردند.

بازنشستگان اداره جنگلبانی شهرستان اسلام‌آباد غرب روز سه‌شنبه12آذر در مقابل اداره بازنشستگی تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنان به پرداخت نشدن مطالبات عقب‌افتاده تجمع کردند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a4dac1b-05cd-4f6e-a07d-a4affc7cf4be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات