728 x 90

شانزده آذر,

هفته اول آذر پر از خشم و اعتراض

-

تظاهرات دانشجویان در 16آذر - آرشیو
تظاهرات دانشجویان در 16آذر - آرشیو
در هفته اول آذر با درگذشت کوروش صوفیه دانشجوی دانشکدهٴ کشاورزی کرج وابسته به دانشگاه تهران بر اثر برق گرفتگی، بیش از هزار دانشجو دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار برکناری رئیس مزدور این دانشکده شدند. این خواسته به‌تدریج بالا گرفت و دانشجویان برکناری رئیس جنایتکار دانشگاه تهران فرهاد رهبر از معاونان پیشین وزارت ننگین اطلاعات آخوندی را نیز به خواسته‌های خود افزودند. در یک اقدام مشابه روز سوم آذر، بیش از 300 دانشجوی دانشگاه پلی‌تکنیک تهران به‌دنبال کشته شدن یک کارگر 17ساله در دانشکده مهندسی برق و مکانیک، نسبت به استخدام کودکان برای پروژه‌های ساختمانی این دانشگاه اعتراض کردند.

دانشجویان دانشگاههای اردکان یزد، پیام نور اهواز، آزاد قم و فنی مهاجر اصفهان در اعتراض به کمبودهای خدماتی در دانشگاههایشان دست به تجمعات اعتراضی زدند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور مریوان در اعتراض به بسته شدن یک نشریهٴ دانشجویی و فضای خفقان در دانشگاهها دست به تجمع اعتراضی در برابر حراست این دانشگاه زدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0afc09b-b352-446b-820f-dcb028ca685e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات