728 x 90

اعدام جمعي,

اعدام، «تدبیر» رژیم برای مقابله با آثار اجتماعی زهرخوران اتمی

-

اعدام = امنیت
اعدام = امنیت
بازپرس خطاب به یک زندانی:
«بعد از مذاکرات ژنو، همهٴ شما را اعدام می‌کنیم!»

روز گذشته، رژیم ضدبشری در یک اعدام جمعی دیگر، 11نفر را در زندان قزل‌حصار کرج بدار آویخت. مقاومت ایران پیوسته تأکید کرده است که این اعدامهای فراقانونی جنایتکارانه به‌منظور مرعوب کردن مردم به جان آمده و ممانعت از حرکت و خیزش آنها علیه نظام حاکم است. اما این بار نه مجاهدین و مقاومت ایران، بلکه مقامات دست‌اندرکار رژیم هستند که صراحتاً به کارکرد این اعدامها اذعان کرده‌اند. اگر خبرهای مربوط به اعدامهای اخیر را خوانده باشید، لابد دیده‌اید که یک هفته پیش (چهارشنبه 29آبان) یکی از بازپرسان جنایتکار رژیم به نام عموزاده به یکی از زندانیانی که اعدام شد گفته بود: بعد از مذاکرات گروه ۵+۱ همه شما را اعدام خواهیم کرد.

حرف این دژخیم که «همهٴ شما را اعدام خواهیم کرد» تنها به این 11نفر محدود نمی‌شود، بلکه صدها و به قولی 3هزار زندانی بی‌پناهی را شامل می‌شود که در زندانهای سراسر کشور در نوبت اعدام قرار دارند. این عیناً همان طرح و سناریو سال67 است، آن سال هم وقتی خمینی جلاد زهر آتش‌بس را سرکشید، از آنجا که به خوبی می‌دانست پس از برداشته شدن سرپوش جنگ، با برآمد مطالبات اجتماعی و خیزش توده‌های به جان آمده مواجه خواهد شد، درصدد برآمد با قتل‌عام زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز این فرآیند اجتماعی را در نطفه خفه کند. این بار هم، رژیم آخوندی از ولی‌فقیه تا دولت حسن روحانی، در زهرخوران اتمی، همان حربه و همان «تدبیر» را به‌کار گرفته‌اند تا تعادل لرزان خود را پس از فرو ریختن تکیه‌گاه اتمی‌شان حفظ کنند و این بار هم این زندانیان بی‌پناه، اعم از عادی و سیاسی، هستند که بهای آن را با جان خود می‌پردازند. از همین رو، زندانیان چندین بند زندان قزل‌حصار که شمار آنها به 1800تن می‌رسد، در اعتراض به این طرح و برنامه ضدبشری دست به اعتصاب‌غذا زده‌اند.

کجا هستند سازمانهای بین‌المللی و مدافع حقوق‌بشر که ببینند در ایران تحت حاکمیت آخوندها، چگونه جان و سرنوشت مردم ایران، گروگان و بازیچهٴ مشتی جانی چپاولگر است که برای حفظ حکومت لرزان خود، بی‌محابا خون می‌ریزند و آدم می‌کشند؟ بی‌تردید مردم ایران چشم به این سازمانها و قدرتهای مماشاتگر ندوخته‌اند، بلکه خود به دفع شر این جنایتکاران و کوتاه کردن دست آنها برخواهند خاست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68fa23c7-1b0a-49c1-86b1-930d5575ead0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات