728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات دانشجویی در اصفهان، گیلان و اهواز و اعتراضات کارگری در دهلران، اصفهان و هندیجان

-

اعتراضات مردمی - آرشیو
اعتراضات مردمی - آرشیو
تجمع اعتراضی مردم شهر کرد و واژگون کردن یک خودروی مخابرات رژیم
درگیری مردم شهر کرد با مأموران بر سر انتقال آب حجت آباد
اعتراض مردم خیابان مشتاق اصفهان
ادامه اعتصاب‌غذای شش تن از زندانیان سیاسی محکوم به اعدام در اوین ـ دانشجویان در اصفهان، گیلان و اهواز دست به اعتراض زدند.
شماری از دانشجویان دانشگاه مهاجر اصفهان روز چهارشنبه 29آبان نسبت به وضعیت نابسامان کلاسهای درسی اعتراض کردند.


دانشجویان دانشگاه گیلان روز چهارشنبه29آذر به وضعیت بد خوابگاه دانشگاه و بی‌کفایتی رئیس آن اعتراض کردند. دانشجویان فراخوانی توزیع کردند که خواستار تجمع اعتراضی دانشجویان در ساعت 10صبح روز شنبه 2آذرماه جاری در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه گیلان است.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور اهواز در چهار راه آبادان، در مقابل ترمینال اتوبوسرانی شهر اهواز تجمع کردند و به کمبود اتوبوس و مشکلات حاد ایاب و ذهاب اعتراض کردند.

شش تن از زندانیان سیاسی محکوم به اعدام در سلولهای انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوین در پانزدهمین روز اعتصاب‌غذای خود به‌سر می‌برند. اسامی این زندانیان عبارتند از کاوه ویسی، مختار رحیمی، کاوه شریفی، بهروز شاه‌نظری، طالب ملکی و شهرام احمدی، خانواده‌های این زندانیان نگران اعدام آنها پس از پایان ماه محرم هستند

در پی اعدام سه تن از فرزندان مردم کردستان حبیب‌الله گل پری پور، رضا اسماعیلی و شیرکو معارفی، جوانان مریوان، سنندج، سردشت، سلماس، پیرانشهر، سقز و بانه در مناطق مختلف از جمله در دانشگاهها اقدام به نصب و توزیع تراکت علیه اعدامهای جنایتکارانه کردند و خواستار آزادی زندانیان سیاسی شدند. روی این تراکتها نوشته شده بود: نه به اعدام. یکی از مضامین این تراکتها فراخوان به آزادی زندانیان سیاسی کرد، ”زانیار و لقمان مرادی“ است.

ـ قطع ارتباطات مخابراتی در شهرکرد باعث اعتراض مردم و تجمع صدها تن مقابل اداره مخابرات گردید. تجمع کندگان خشمگین وقتی با بی‌اعتنایی کارگزاران رژیم مواجه شدند یک خودرو پاترول مخابرات را واژگون کردند.

بیش از 400تن از کشاورزان و باغداران منطقه سامان شهرکردکه به احداث تونل انتقال آب حجت آباد معترض هستند روز چهارشنبه 29آبان ماه در مقابل فرمانداری رژیم در شهر سامان در 17 کیلومتری شهرکرد تجمع کردند و با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند.

جمعی ازکارگران شهرداری دهلران که در آستانه بازنشستگی هستند روز چهارشنبه 29آبان ماه در مقابل شهردار رژیم در این شهر تجمع کردند و به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند.

کارگران شهرداری هندیجان روز شنبه 25آبان در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حقوق عقب‌افتاده و بلاتکلیفی شغلی تجمع کردند.

رانندگان خودروها در اتوبان موسوم به آقابابایی در استان اصفهان به بسته شدن اتوبان و ترافیک سنگین اعتراض کردند.

بسته شدن مجدد خیابان مشتاق اصفهان بار دیگرمورد اعتراض مردم این منطقه قرار گرفت. علت امر نشتی لوله‌های فاضلاب بود. این دومین باری است که مردم به این وضعیت و خودداری رژیم آخوندی از حل این مشکل اعتراض می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f8eb255-f9ce-48e4-ac75-f00bc721561c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات