728 x 90

افشاي جاسوس,

کمی بیشتر در مورد نافع عیسی بدانیم: مأمور عراقی نیروی تروریستی قدس در دولت مالکی

-

نافع عیسی مزدور عراقی رژیم
نافع عیسی مزدور عراقی رژیم

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران روز جمعه 24آبان از مأموریت جدید نافع عیسی مأمور نیروی تروریستی قدس در عراق، علیه مجاهدین اطلاع داد.

آشنایی بیشتر با سوابق این مزدور، ماهیت مأموریت اخیر او را روشن‌تر می‌کند. هدف رژیم، مقابله با خشم و انزجار جهانی ناشی از قتل‌عام و اعدام جمعی 52 مجاهد اشرفی و ربودن 7تن از آنهاست. طبق معمول مأموریت این مزدور جنایتکار این است که مجاهدین را متهم کند که خودشان خودشان را کشته‌اند و لابد خودشان، خودشان را ربوده‌اند! با الگوی همان ادعای سخیفی که اولین بار خود خمینی دجال، در ماجرای تکذیب شکنجه در زندانها و مخفی گاههای نیروهایش، علیه مجاهدین به‌کار برد.



نافع عیسی، مزدور دوجانبه خامنه‌ای و مالکی است. مالکی، او را به‌عنوان رئیس یک مؤسسه پوششی به نامکمیته حمایت از متحصنان اشرف منصوب کرده بود. (منظور از متحصنان هم همان فامیلهای الدنگ هستند که به استخدام وزارت اطلاعات و نیروی قدس، درآمده‌اند و به وسیلهٴ بیش از 300 بلندگو، به مدت 677روز، با تهدید و دشنام شبانه روزی، مجاهدین را شکنجه روانی می‌کردند)

نافع عیسی سال 1385 به استخدام نیروی قدس درآمد. و تا سال90 که نیروهای آمریکایی عراق را ترک نکرده بودند، هر سال چند بار برای توجیه و گرفتن خط کار علیه مجاهدین به ایران سفر می‌کرد.

اولین مأموریت نافع عیسی، اجیر کردن مزدور برای فعالیت مستمر علیه اشرف بود. این مستخدمین، در پوشش تجارت و رابط تجاری نخست‌وزیری عراق، به ایران رفت و آمد می‌کردند. نافع عیسی، مواجب مزدوران را از سفیر رژیم در بغداد می‌گرفت و بین آنان توزیع می‌کرد. رابط نافع عیسی در سفارت بغداد، حاج علی نویدی است.

نافع عیسی، یک جلاد عراقی نیروی قدس است که مطامع آخوندها علیه اشرف و ساکنانش را بارها به زبان آورده است. از جمله، وی روز 17اردیبهشت 90 در تلویزیون رسمی رژیم، تحت عنوان جعلی، «دکتر» و «فعال حقوق‌بشر» شرکت کرد و با واگویه کردن اباطیلی که وزارت اطلاعات در دهانش گذاشته بود، گفت: «این گروهک تروریستی شیطان هستند. حتی اگر از این‌جایی که هستند به منطقه دیگری منتقل شوند مشکل حل نمی‌شود و مشکل هم‌چنان باقیست.

- موضوع این نیست که اردوگاه اشرف در فلان نقطه باشد و در فلان نقطه نباشد. تا وقتی که به نظر من اینها اخراج نشوند و یا اگر در عراق حضور دارند به دست دستگاه قضایی محاکمه نشوند وضعیت هم‌چنان ادامه خواهد داشت

-بدون تردید مردم به اردوگاه اشرف حمله می‌برند و آن را بر سر اعضا و کسانی که در آن هستند خراب می‌کنند».

مزدور نافع عیسی، روز جمعه 17دیماه 1389، در سازماندهی تهاجم وحشیانهٴ مزدوران اجیرشده به اشرف نقش فعالی داشت. در آن تهاجم 176تن (شامل 91 زن مجاهد خلق) مجروح شدند. مزدور نافع عیسی، فردای آن روز برای دریافت مواجب به کرمانشاه و از آنجا به قم و تهران شتافت. در کرمانشاه از «مشاور اقتصادی استاندار کرمانشاه» و در تهران از «آقا محمدی» از اعضای شورایعالی امنیت رژیم «مزد» خود را، همراه با خط کار اقدامات بعدی علیه اشرفیان دریافت کرد.

، هرگاه سفارت رژیم در عراق قصد برپایی تجمع علیه اشرف را داشت، نافع عیسی با مراجعه به میدانها و محلهای تجمع کارگران جویای کار، تلاش می‌کرد با پیشنهاد پول بیشتر، آنها را به شرکت در تجمع علیه مجاهدین بکشاند.

در یک گزارش درونی رژیم آمده است: رابطین در مجموع بابت 500نفر پول کرایة خودرو و دستمزد نفرات عادی از سفارت گرفته‌اند؛ ولی در شمارش، تعداد آنها کمتر از 122نفر بوده است. در این گزارش همچنین قید شده است، برای 53نفر به‌عنوان شیخ از سفارت رژیم پول گرفته شده؛ در حالی که تعداد شیوخ تنها 15نفر بوده است. بقیهٴ آنها افراد عادی یا کارگران روزمزد بوده‌اند که با پوشاندن عبا و عگال، آنها را تحت عنوان شیوخ جا زده بودند!

در ادامه گزارش آمده است که رابطین (یعنی نافع عیسی و چند مزدور دیگر از قماش او) برای تعداد 650نفر غذا و مواد خوراکی و میوه درخواست و صورتحساب داده‌اند؛ در حالی‌که به غیر از یک ساندویچ چیز دیگری بین نفرات توزیع نشده و کل جمعیت هم 186نفر بیشتر نبوده است.

در ملاحظه‌ای زیر این گزارش، از طرف وزارت اطلاعات قید شده که به مخارج زیاد و کلاهبرداریهای مزدوران توجه نشود؛ مهم برگزاری تجمع با هر میزان نفر است و هزینهٴ آن مهم نیست؛ زیرا از بالاتر تصویب شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. منبع وزارت اطلاعات که در تجمع در مقابل اشرف حضور داشته، در گزارش خود به‌طورکلی برآورد کرده است، نزدیک به 50هزار دلار برای این تجمع پول گرفته‌اند؛ در حالی‌که در عمل کمتر از 5هزار دلار هزینه شده، است و به هر خبرنگار که از بغداد آورده بودند 150 دلار داده شده است.

امروز که بار دیگر رژیم برای باز گرداندن آبروی نداشته خودش و مالکی دست به دامن بی‌آبرویی مانند نافع عیسی شده و این بار به جای اشرف ساحت دانشگاه بغداد را به لوث وجود او و همپالکیهایش می‌آلاید، مبین اوج استیصال و انزوای جهانی و منطقه‌یی رژیم و متحدش مالکی است. چرا که در صحنهٴ سیاسی عراق، در برابر هزاران تن از وکلا، متخصصان، روشنفکران و شیوخ و صدها هزار تن از اقشار مختلف مردم شریف عراق که با امضای طومارهای متعدد، از مجاهدین حمایت کرده و ضمن تأکید بر ضرورت آزادی 7گروگان اشرفی، جنایتهای رژیم و مالکی در اشرف را به‌شدت محکوم کرده‌اند؛ مدافعان رژیم و مالکی، جز مزدوران پیشانی سیاه نیروی تروریستی قدس و امثال نافع عیسی نیستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/828643c5-02e8-449c-98aa-32042bd93874"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات