728 x 90

بن بست اتمي,اتمي رژيم,

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رژیم ایران - دو روز مذاکره بدون هیچ‌گونه توافق

-

آژانس بین المللی انرژی اتمی
آژانس بین المللی انرژی اتمی
بعدازظهر امروز به‌دنبال 2روز گفتگو هیأت اعزامی از جانب دولت آخوند حسن روحانی با تیم مذاکره‌کننده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، طرفین با صدور بیانیه‌یی اعلام کردند به توافق رسیده‌اند که در تاریخ 20آبان در تهران دوباره گفتگو کنند. این بیانیه تأکید می‌کند رژیم طرح جدیدی را به آژانس به‌عنوان «مشارکت سازنده برای تقویت همکاری» ارائه داده است.

خبرگزاری حکومتی ایرنا به‌نقل از نجفی نماینده رژیم در آژانس تأکید کرد هیچ توافق نهایی بر سر طرح پیشنهادی رژیم با آژانس به دست نیامده و افزود: این طرح در حال حاضر محرمانه می‌ماند.

خبرگزاری حکومتی ایرنا افزود: رئیس هیأت مذاکره‌کننده آژانس تروواریورانته در مورد جزئیات طرح پیشنهادی رژیم گفته است اکنون داریم روی این طرح کار می‌کنیم و وقتی به نتیجه رسید آن را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا رئیس هیأت مذاکره‌کننده آژانس در خصوص بازدید از پارچین گفته است مذاکرات شامل همه موارد می‌شود و موضوعات گذشته و جاری و همه مسائل باقی مانده مورد بحث قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری فرانسه در توضیح موضوعات «گذشته و جاری» گزارش داد: در حالی که گفتگوها بر روی فعالیتهای جاری ایران متمرکز بود، اجلاس آژانس که دوازدهمین اجلاس از اوایل سال 2012 بود، در مورد اتهاماتی بود مبنی بر این‌که رژیم ایران قبل از سال 2003 بر روی تسلیحات اتمی تحقیقاتی انجام داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d99148d-f064-496e-a4c5-cb3b1ea240da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات