728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

درگیری خونین در سامان شهر کرد میان مردم و مزدوران بسیجی اعتراضات در تهران و بوشهر

-

اعترضات مردمی علیه رژیم آخوندی - آرشیو
اعترضات مردمی علیه رژیم آخوندی - آرشیو
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان
درگیری مردم سامان شهر کرد با نیروهای بسیجی، کشته شدن 2نفر توسط مزدوران بسیجی
اعتصاب صدها مغازه‌دار در شهرکرد، اعتراض کارگران شرکتهای پیمانکاری جزیره صنعتی صدرا در بوشهر

تجمع اعتراضی صاحبان صنایع کوچک در سعادت آباد تهران عتراض مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در تهران
دار زدن یک زن در زندان مرکزی ارومیه، خطر اعدام قریب‌الوقوع 7زندانی در زندان مرکزی اهواز
فشارهای ضدانسانی بر زندانیان سیاسی و بستگان مجاهدان اشرفی در زندان اوین
جمعی از مردم سامان در نزدیکی شهر کرد روز سه‌شنبه 26شهریور با مزدوران بسیجی درگیر شدند. در این درگیری دو تن از مردم کشته و بیش از 30 مجروح شدند. درگیری زمانی شروع شد که مزدوران بسیجی به یک مراسم عروسی حمله کردند. مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی نیز وارد صحنه شده و به مردم یورش بردند و چند تن از معترضان را بازداشت کردند.

صدها مغازه‌دار در شهرکرد روز سه‌شنبه 26شهریور در اعتراض به طرح شهرداری رژیم اعتصاب کردند. آنها که بیش از 200مغازه‌دار بودند سپس در مقابل شهرداری رژیم تجمع کردند و خواهان لغو طرح عریض کردن خیابان شدند. با اجرایی شدن این طرح، بسیاری از صاحبان مغازه‌ها، محل کسب و کار خود راه از دست می‌دهند و رژیم هم غرامتی به آنها نمی‌پردازد.

اعتراض کارگران شرکتهای پیمانکاری مستقر در جزیره صنعتی صدرا در بوشهر ادامه دارد. این کارگران از اردیبهشت ماه حقوق دریافت نکرده‌اند. رژیم آخوندی به جای پاسخ به خواسته کارگران، حدود 500تن از آنها را اخراج کرده است

صاحبان صنایع کوچک در مقابل سازمان صنایع رژیم در سعادت آباد تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به تصمیم رژیم آخوندی برای حذف نامشان از لیست تولیدکنندگان و وام گیرندگان اعتراض کردند.

مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی روز چهارشنبه در شعبه شمالی این سازمان واقع در خیابان ولیعصر روبه‌روی بیمارستان‌ خاتم الانبیا تهران تجمع کردند و به خودداری رژیم آخوندی از دادن یارانه و سهمیه دارویی اعتراض کردند.

مأموران رژیم آخوندی در رباط کریم تهران یک کارگر به نام رضا نقوی را به جرم نوشتن شعارهای ضدحکومتی دستگیر کردند. رضا نقوی کارگر ساختمانی و همشهری شهید ستار بهشتی است. وی شعارهایی در حمایت از زندانیان سیاسی می‌نوشت که توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر و روانه بند 350 زندان اوین گردید.

رژیم جنایتکار آخوندی روز دوشنبه 25شهریور یک زندانی زن به نام خورشید محمدی را در زندان مرکزی ارومیه بدار آویخته است.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی از اوین وضعیت جسمی زندانی سیاسی احمد دانشپور از بستگان مجاهدان اشرفی به‌دلیل ممانعت دژخیمان از رسیدن دارو و درمان وخیم است. وی بر اثر فشارهای ضدانسانی 20کیلو وزن کم کرده است. دژخیمان به زندانیان سیاسی احمد و محسن دانشپور گفته‌اند به‌دلیل محاربه مرخصی درمانی به شماها تعلق نمی‌گیرد.

خانواده‌های زندانیان زندان مرکزی اهواز از اعدام قریب‌الوقوع هفت زندانی در این زندان خبر می‌دهند. به این خانواده‌ها طی دو روز گذشته حین ملاقات با عزیزانشان گفته شده که هفت نفر تا تاریخ 29شهریور اعدام خواهند شد. اتهام این زندانیان اقدام علیه امنیت عنوان شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f760714f-5783-41c1-a0bc-bb1415a51736"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات