728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

گرامیداشت ۵۲ قهرمان مجاهد خلق شهدای قتل‌عام در اشرف در برلین

-

--
--
در چهل و نهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق، و در هفتمین روز شهادت قهرمانانه 52 شهید سرفراز مجاهد خلق و همزمان با هفتمین روز اعتصاب‌غذا در برلین، مراسم پرشکوه بزرگداشت این فرزندان دلاور خلق، با شرکت گسترده شخصیتهای سیاسی، اجتماعی، هنرمندان، نمایندگان احزاب و انجمنهای ایرانی و آلمانی، و با حضور جمعی از اعضای شورای ملی مقاومت و شماری از حامیان و هواداران مجاهدین خلق، در میدان براندنبورگ برلین برگزار گردید.
در این مراسم کاروان تصاویر52 شهید قهرمان مجاهدخلق در خیابانهای برلین به حرکت درآمده و 49سال مبارزه و فدای مجاهدین برای آزادی میهن‌شان را به نمایش گذاشت..
در این مراسم آقایان گرهارت بآوم وزیر کشور سابق آلمان فدرال از حزب لیبرال و آقای اتوبرنهارد رئیس کمیته آلمانی دوستان ایران آزاد و عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر ضمن اعلام انزجار از این جنایت تکاندهنده و بی‌تفاوتی دولت و رسانه‌های آلمانی در برابر آن، خاطره 52 قهرمان شهید را گرامیداشتند
آقای گرهارت باوم وزیر کشور پیشین آلمان فدرال با یادآوری بیانیه‌های صادر شده از سوی دبیرکل سازمان ملل و دولتهای مختلف جهان گفت: بیانیه‌ها و محکومیتها کفایت نمی‌کنند. باید اقدامی صورت بگیرد تا امنیت این افراد تأمین شود.
آمریکا و ملل‌متحد در قبال حفاظت ساکنان مسئولیت ویژه دارند باید با فشار بر دولت مالکی و حضور قابل رویت در این کمپها، مانع از تکرار این جنایات شوند.
تردیدی نیست که در این‌جا یک جنگ نیابتی در جریان است و دولت عراق خود را به‌عنوان مزدور ایران نشان می‌دهد. آنها چیزی را اجرا می‌کنند که (ولایت فقیه) تصمیم گرفته است.
من می‌خواهم در همه شکل و در تاثر کامل همدردی و تسلیت خودم را به رئیس‌جمهور رجوی و خانواده قربانیان اشرف ابراز کنم. همبستگی خلل‌ناپذیر ما نثار ساکنان لیبرتی است که وارد اعتصاب‌غذا شده‌اند و تسلیم نمی‌شوند. همبستگی ما برای ساکنان اشرف و لیبرتی است و برای همه کسانی که در ایران برای آزادی مبارزه می‌کنند. در این راستا ما کماکان در سمت شما ایستاده‌ایم.
اتو برنهارد رئیس کمیته آلمانی دوستان ایران آزاد و عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر با تأکید بر مسئولیت دولت آمریکا در تأمین حفاظت مجاهدان اشرف و لیبرتی گفت: آمریکاییها هیچ چاره‌ای ندارند جز این‌که تعدادی از اعضای سفارت خود در بغداد را در کمپ لیبرتی مستقر کنند. در این صورت به آنجا حمله‌یی نخواهد شد این مسئولیت آمریکاست که امنیت تک‌تک این افراد را تأمین کند
وی در ادامه چهل ونهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را تبریک گفت:
در این مراسم همچنین آقایان بهرام مودت، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران و از اعضای شورایملی مقاومت، جواد اسدیان شاعر و نویسنده مبارز، و نایب‌رئیس کانون قلم ایران در تبعید و از اعضای کانون نویسندگان ایران در تبعید، کاظم موسوی سخنگوی حزب سبزهای ایران در آلمان، دکتر منوچهر فخیمی کارشناس ارشد ژئوفیزیک و جواد دبیران سخنرانی کردند.

جواد دبیران
با هزار درود و سلام به حماسه‌سازان اشرف پایدار، شهر شرف، که با 52 ستاره تابناک، با سرداری خواهر قهرمانم، مجاهد والامقام، زهره قائمی، همردیف مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، افق پیروزی را از هر زمان دیگر درخشانتر به ما نمایان کردند و لرزه مرگ و سرنگونی بر رژیم آخوندی انداختند
بیچاره شب‌پرستان که نمی‌دانند با این جنایت قبر خودشان را کندند و مجاهدین را در همه ظرفیت هایشان حداقل 52 برابر کردند.

بهرام مودت
آنچه اما در ارتباط با این کشتار و قتل‌عام باید تأکید و اشاره داشت نقش و مسئولیت دولت آمریکا در برابر تک‌تک مجاهدین اشرفی و لیبرتی است. چرا که حفاظت از جان آنها در چارچوب قراردادهای امضا شده و رسمی بین دولت آمریکا، سازمان مجاهدین و یکایک مجاهدین و رزمندگان ارتش آزادی مستقیماً برعهده آمریکا بوده و هست.

جواد اسدیان
همه مون می‌دونیم که زمینه ذهنی چنین جنایتی ماهها پیش به‌وجود آمد از طریق نامه‌نگاریهایی که کسانی مثل مصداقی و دوستانش انجام دادند. زمینه ذهنی چنین جنایتی رو از سوی جمهوری اسلامی و مالکی این آقایون فراهم آورده‌اند و روزی، روزگاری باید پاسخگوی چنین همکاری و همدستی آشکار و پنهان در چنین جنایتی باشند.

منوچهر فخیمی
شرم بر مدافعان پیدا و ناپیدای بنیاد گرایی، شرم بر مماشاتگران با این رژیم خونخوار. فرزندان معصوم این مقاومت کشته می‌شوند شما به ظاهر ادعای دموکراسی می‌کنید ولی مزورانه تماشاگر صحنه‌های کشتار و قتل‌عام هستید، واقعاً ننگ بر شما. ما تا پیروزی نهایی به مقاومت خود ادامه می‌دهیم و شکی نداریم که پیروز خواهیم شد. آن وقت است که شما در مقابل این مقاومت سر تعظیم و تسلیم فرود خواهید آورد و شرمندگی ابدی برای شما باقی خواهد موند.

کاظم موسوی
آخوند روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور رژیم که از دل تضادهای رژیم در بالاترین صفوف خود بیرون آمد. بسیاری او را مدره خواندند و وی را فردی که خواهان حل اصلی‌ترین مسائل اساسی رژیم با دنیای متمدن است، نامیدند. ولیکن کشتار و جنایت بر علیه بشریت در اشرف‌نشان داد که سیاستهای رژیم هم‌چنان بر همان پاشنه تروریستی سابق می‌چرخد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d975a92e-fdb5-48d4-a31d-ace71f7214ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات