728 x 90

خروج از ليست تروريستي,

بیانیه عشایر و انجمنهای عراقی در استقبال از پیروزی کارزار مقاومت مردم ایران برای درهم شکستن برچسب تروریستی در آمریکا

-

جلسه شیوخ عشایر عراق - آرشیو
جلسه شیوخ عشایر عراق - آرشیو
پیام عشیره الصوالح
هزار تبریک بر شما و بر مردم ایران،
همه می‌دانند که شما تروریست نبودید بلکه برعکس و در پشت این اتهام رژیم ایران بود و دولت عراق نیز برای جلب رضایت رژیم ایران این کار را کرد. از سازمان ملل و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم عراق را وادار کنند محاصره ساکنان اشرف و لیبرتی را لغو کند.

بیانیه عشیره الربیعی
خوشوقتانه حق ظاهر شد و آن حذف نام سازمان مجاهدین از فهرست تروریستی بود. وظیفه هر انسان شریف و سازمانهای بین‌المللی و در رأس همه وظیفه سازمان ملل و دولت آمریکاست که به وظایف انسانی، اخلاقی و قانونی خود قیام کنند و از این لحظه دیگر هیچ دلیلی برای دولت عراق وجود ندارد که به ساکنان اشرف و لیبرتی فشار بیاورد.

بیانیه عشیره آلبو حمدان
به راستی که سحر و جادو به ساحر بازگشت. زد و بندهای شریرانه‌اش و مکر و حیله‌اش شکست خورد. و امروزه مجاهدان اشرف در قله بزرگ پیروزی قرار گرفتند. تا این‌که برای دنیا ثابت کنند که آنها افرادی دارای نقش تاریخی هستند.

بیانیه عشیره الانذارات
اتهام تروریستی به مجاهدین از روز اول باطل و هدف آن نیز روشن بود. همچنین بهانه‌یی در دست دولت عراق بود که بتواند به ساکنان اشرف و لیبرتی برای تغییر موضعشان فشار بیاورد ولی این مجاهدان به سمبلی برای مبارزه در راه آرمانشان تبدیل شدند که راه رهایی مردم ایران از دیکتاتوری دینی است.

پیام عشیره البرزنجی
خروج مجاهدین خلق از لیست آمریکا موجب شادی و خوشحالی بزرگی است ما تا پیروزی بزرگ بر دشمنان آزادی در ایران و مزدورانشان در عراق با شما هستیم بایستی که ایران آینده و عراق مجروح آزاد و فاشیستها و بنیادگراها سرنگون شوند.

بیانیه عشیره زنگنه
از سوی عشیره زنگنه در کرکوک به‌مناسبت حذف برچسب تروریستی از سازمان مجاهدین خلق که برچسبی دروغین و مزورانه بود به شما تبریک می‌گوییم و دست‌اندارکارانی که در این کارزار بودند یا کسانی که از آنها پشتیبانی کردند تقدیر می‌کنیم.

بیانیه عشیره صالحی
به‌رغم تأخیر در این تصمیم‌گیری و ابعاد آن در مبارزه مجاهدین خلق مایه خشوقتی است که این برچسب لغو شد ما جامعه بین‌المللی را برای رعایت حقوق مجاهدین خلق طبق کنوانسیون ژنو فرا می‌خوانیم، همچنین تأکید می‌کنیم جلو هر گونه دخالت سفارت رژیم ایران در بغداد در امور مجاهدان اشرف و لیبرتی باید گرفته شود.

بیانیه عشیره طالبانی
شیوخ و معتمدین طالبانی در کرکوک حذف برچسب تروریستی از سازمان مجاهدین خلق ایران را تبریک می‌گویند رژیم ایران و مزدورانش در عراق با انگیزه برچسب تروریستی در تلاش برای سرکوب مجاهدان اشرف و لیبرتی بودند دولت عراق باید با آنها مطابق قانون بین‌المللی و آزادی پناهندگان سیاسی رفتار کند.

عشیره الخوالدی
پیروزی خروج از لیست مجاهدین خلق به‌خاطر صبر و پایداری مجاهدین فداکاری به‌خاطر مردمشان و به‌خاطر نسلهای آینده‌شان حاصل شد. مجاهدین خلق درد و رنج بسیاری را متحمل شدند و شهدای بسیاری تقدیم کردند. اکنون این وظیفه سازمان ملل است که دولت عراق را به التزام به حقوق‌بشر و رعایت حقوق پناهندگان سیاسی وادار کند و کمپ لیبرتی را به‌عنوان کمپ پناهندگی به‌رسمیت بشناسد.

بیانیه عشیره الداوودی
با حذف برچسب تروریستی از مجاهدین خلق جامعه بین‌المللی باید با آنها مطابق قانون بین‌المللی و حقوق و آزادیهای پناهندگان سیاسی رفتار کند. و دولت عراق باید رفتار انسانی با آنها داشته باشد.

بیانیه عشیره العبیدی
عشیره ما و یاران مجاهدین در کرکوک و در سراسر عراق برداشتن برچسب تروریستی از سازمان مجاهدین خلق تبریک می‌گویند. رژیم ایران و مزدورانش در عراق با بهانه قرار دادن برچسب تروریستی به سرکوب مجاهدان اشرف روی آوردند با مجاهدان اشرف و لیبرتی باید در چارچوب کنوانسیون ژنو رفتار شود و حقوقشان محترم شمرده شود.

بیانیه عشیره اللهیب
بر شما مبارک باد، با رهبری مجاهد شما و در رأس آن خواهر مریم رجوی عهد و پیمان می‌بندیم تا پیروزی بزرگ و پایان ولایت‌فقیه شیطانی در ایران و آزاد شدن عراق از بنیادگرایی آخوندهای فاشیست یاران شما باشیم.

عشیره الجاف
حذف برچسب تروریستی از سازمان مجاهدین خلق
این موضوع حاوی شادی و خوشحالی بزرگی است که باید طی آن از افرادی که دست اندار کار بودند و مبارزه و پشتیبانی می‌کردند و برای برداشتن این برچسب باطل در کنار سازمان ایستاده بودند تشکر و قدردانی کرد. بایستی که ایران آینده و عراق مجروح آزاد و فاشیستها و بنیادگراها سرنگون شوند.


ایاد علی احمد الکروی - عضو شورای استان دیالی
تبریکاتم را از صمیم قلب به‌مناسبت لغو لیست‌گذاری مجاهدین در آمریکا ابراز میدارم. ما می‌دانیم که اتهام تروریستی باعث شد ملاها تعداد بیشتری از هواداران مجاهدین خلق را در داخل ایران اعدام کنند و زیر پوش این اتهام نیز نیروهای عراقی به اشرف تهاجم کردند و بیش از چهل نفر از آنها را به قتل رساندند و الآن بعد از لغو این نامگذاری از لیست تروریستی هیچ عذر و بهانه‌یی برای دولت عراق نیست.

انجمن حقوقدانان شمال عراق
حذف نام سازمان مجاهدین خلق از لیست بر ما و بر شما مبارک باد.
هر دو کشور ایران و عراق آزاد خواهند شد و تمامی توطئه‌ها و دروغهای آنها ساقط خواهد شد. حق و عدالت و خورشید آزادی بایستی که طلوع کند تا این‌که برای جهان روشن شود که آخوندها و بنیادگرایی آنها فریب و نیرنگ در مقابل جهان است.

بیانیه انجمن دوستی و همبستگی مردم عراق با مردم ایران
به اشرف و لیبرتی به‌خاطر این پیروزی بزرگ تبریک می‌گوییم. آنها صبر پیشه کردند و به‌خاطر کرامت و اصولشان فدا کردند. ما سازمان ملل‌متحد و آمریکا را برای وادار کردن دولت عراق به برداشتن محاصره اشرف و لیبرتی فرا می‌خوانیم.

بیانیه انجمن قربانیان جنگ
بعد از این پیروزی بزرگ هیچ توجیهی برای محدودیتها و فشارها بر روی مجاهدان اشرف و لیبرتی وجود ندارد. از این‌رو ما خواستار لغو فوری این محاصره توسط دولت عراق هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f0bed3d-5d7c-4a01-8970-305d2f240a62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات