728 x 90

خروج از ليست تروريستي,

العربیه: مریم رجوی برای تغییر در ایران فراخوان داد

-

العربیه
العربیه
اپوزیسیون ایران مستقر در پاریس از تصمیم وزارت‌خارجه آمریکا که اعلام کرد نام سازمان مجاهدین خلق را از لیست سازمانهای تروریستی حذف کرده، استقبال کرد.
از طرفی، خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، در بیانیه‌یی که ”العربیه. نت“ نسخه‌یی از آن را دریافت کرد گفت ”من درک می‌کنم که این یک تصمیم سخت بوده و نیاز به شجاعت سیاسی داشته است. این یک تصمیم درست است که ما سالها منتظر آن بودیم تا یک مانع جدی را در مسیر مبارزه مردم ایران برای آزادی کنار بزند“.
رجوی افزود ”ملایان بیش از یک دهه برای جلوگیری از لغو این نامگذاری با تمام قوا تلاش کردند. آنها خشم و سرخوردگی خود را پنهان نمی‌کنند و با لابی‌های خود در آمریکا و انگلستان و اروپا به طرز هیستریک درصدد مقابله با تصمیم وزیر کلینتون هستند“.
رجوی گفت ”ما امیدواریم که خود و اهدافمان را هر چه بیشتر و بهتر به جامعه جهانی و مردم آمریکا بشناسانیم. مردم و دولت آمریکا درخواهند یافت که جنبش ما بر خلاف کارزار شیطانسازی و اطلاعات گمراه‌کننده که فاشیسم دینی حاکم بر ایران در پشت آن قرار دارد، از برچسبها و اتهاماتی که این رژیم ادعا می‌کند بسیار فاصله دارد و تنها برای آزادی و دموکراسی در ایران در برابر دیکتاتوری تحت نام اسلام و صدور تروریسم و بنیادگرایی مبارزه می‌کند“.

مریم رجوی ادامه داد ”ما یک ایران غیراتمی، صلح، امنیت، دموکراسی و حقوق‌بشر، ثبات، سازندگی، دوستی و توسعه اقتصادی در این منطقه از جهان را پیشنهاد می‌کنیم که به قوانین و کنوانسیونهای بین‌المللی احترام می‌گذارد“.
رجوی فراخوان خود برای تغییر در ایران به‌وسیله مردم ایران و مقاومت عادلانه آنها و حاکمیت رأی مردم در یک انتخابات آزاد را اظهار داشت و گفت همزمان ما از جامعه بین‌المللی خواهان پایان‌ دادن قطعی به سیاست استمالت از ملایان سرکوبگر و حمایت از حق آزادی و مقاومت مردم ایران هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce66910d-bd4a-40ba-b34e-17fa50c02a03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات