728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

هشدار ایلیانا رزلهتینن نسبت به دور زدن تحریمها توسط رژیم ایران

-

ایلیانا رزلهتینن
ایلیانا رزلهتینن
رئیس کمیته امور خارجی کنگره آمریکا از وزارتهای دفاع و خزانه‌داری این کشور خواست برای مقابله با رژیم آخوندی در دور زدن تحریمها دست به‌عمل بزنند.
ایلیانا رزلهتینن از لئون پانتا وزیر دفاع و تیموتی گایتنر وزیر خزانه‌داری خواست تا جزئیات تدابیری را که برای جلوگیری از تلاشهای رژیم تهران برای فرار از تحریمها اتخاذ کرده‌اند، اعلام کنند.
خانم رزلهتینن خطاب به این دو وزیر نوشت: در حالی که تحریمها در حال اثرگذاری هستند، رژیم ایران تلاش می‌کند تا به بخش مالی در عراق و افغانستان و همچنین به بخش انرژی در عراق، دسترسی داشته باشد تا بدینوسیله به ارز خارجی دست یابد.
رئیس کمیته امور خارجی کنگره افزود: رژیم ایران در حال حاضر کابل و قندهار را در افغانستان برای دور زدن تحریمها مورد استفاده قرار می‌دهد. بنابراین برای پاسخ دادن به تهدید رژیم ایران، حیاتی است دولتهای عراق و افغانستان با ایالات متحده همکاری کنند. در صورت نبود همکاری مورد نظر از جانب این دو حکومت، در توافقهای دوجانبه امنیتی با آنها باید تجدیدنظر شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7c57a76-df4c-4685-8d82-260b6388dd2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات