728 x 90

كهكشان,

سناتورهای ایتالیایی از برگزاری گردهمآیی ویلپنت حمایت کردند

-

مجلس سنای ایتالیا
مجلس سنای ایتالیا
سناتور بورناچین از حزب مردم آزادی
من سناتور بورناچین از حزب مردم آزادی و از شهر جنوا هستم. برای دومین بار است که در تظاهرات بزرگ مقاومت ایران در پاریس علیه رژیم ایران شرکت می‌کنم. این تظاهرات بسیار مهمی است کما این‌که سال قبل نیز مهم بود و در آن افراد بسیاری شرکت داشتند، بسیاری از تبعیدیان ایرانی و کسانی که علیه رژیم ایران مبارزه می‌کنند شرکت داشتند. تظاهرات امسال اما به‌خاطر حکم دادگاه آمریکا به نفع ساکنان اشرف از اهمیت ویژه‌یی برخوردار است.
ما قویاً خواستار احترام به حقوق ساکنان اشرف در عراق هستیم و از سازمان ملل‌متحد می‌خواهیم که حقوق این افراد بی‌دفاع را که هیچ گناهی ندارند جز این‌که برای آزادی کشورشان مبارزه می‌کنند به‌رسمیت بشناسد.

الساندرو پاگانو نایب‌رئیس کمیسیون بودجه پارلمان ایتالیا
من از این‌جا در مقابل ساختمان پارلمان ایتالیا، قویاً اعلام می‌کنم که موفقیت عظیم دیپلوماتیک مقاومت ایران، نبایستی از نظر دور بماند. من دارم از حکم دادگاه عالی آمریکا به نفع مقاومت ایران و راجع به لیست آمریکا صحبت می‌کنم. اکنون این وظیفه ماست که به جهانیان نشان دهیم که مقاومت قاطع مردم ایران علیه رژیم دیکتاتوری حاکم بر ایران می‌بایست سریعاً و برای همیشه به‌رسمیت شناخته شود. من می‌خواهم آنچه را که ما در ایتالیا برای کمپ اشرف انجام می‌دهیم را به همه یادآوری کنم و اشاره کنم که تمامی نمایندگان پارلمان ایتالیا از احزاب مختلف با آنچه که ساکنان اشرف انجام می‌دهند ابراز همبستگی می‌کنند و می‌خواهم اظهار کنم که رفتار دولت عراق که به‌طور روزمره حقوق ساکنان اشرف را زیر پا می‌گذارد غیرقابل‌قبول است و می‌بایست سریعاً متوقف شود و افشا شود. دقیقاً به همین خاطر تظاهراتی که در پاریس برگزار می‌شود بسیار مهم می‌باشد و ما با آن اعلان همبستگی می‌کنیم. این تظاهرات فریاد آزادی نه تنها مردم ایران بلکه فریاد تمام کسانی است که برای آینده‌ای بهتر برای خلقها مبارزه می‌کنند، فریاد آزادی کسانی است که امروز در شرایط دشوار به‌سر می‌برند و فریاد کسانی است که ممکن است در این‌گونه شرایط قرار بگیرند.

کارلو چیچولی نایب‌رئیس کمیسیون خدمات اجتماعی پارلمان ایتالیا و رئیس کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد
سرانجام زمان آن رسیده که همه شهروندان ایرانی در تهران و در سایر شهرهای ایران بتوانند احساس آزادی کنند، بتوانند عقایدشان را ابراز کنند و آنطور که می‌خواهند بپوشند و آن‌گونه که می‌خواهند آزادانه زندگی کنند. ایرانیان حق دارند که در کشوری آزاد و متمدن زندگی کنند.
من در 23ژوئن به همراه یک هیأت پارلمانی و اعضای کمیته پارلمانی ایران آزاد شامل نمایندگان و سناتورها در تظاهرات پاریس شرکت خواهم کرد زیرا که می‌خواهیم با حضورمان، مشخصاً همبستگی و نزدیکی خودمان را با مقاومت ایران ابراز کنیم. این تظاهرات بسیار با اهمیت است و فرصت خیلی مهمی خواهد بود زیرا در آن شخصیتها و مقامات بسیاری از کشورهای مهم جهان شرکت دارند، یعنی کسانی که در رأس نهادهای مهم هستند و در تصمیم‌گیریها دخالت دارند شرکت می‌کنند و همبستگی خودشان را با مبارزات مردم ایران و با شورای ملی مقاومت ایران اعلان می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9548e50-01dc-46f0-b29e-709afa0d031f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات