728 x 90

كهكشان,

حمایت شخصیتهای سیاسی از برگزاری گردهمآیی ویلپنت و صدور حکم دادگاه آمریکا

-

پائولو کازاکا و جودی چو
پائولو کازاکا و جودی چو
جودی چو نماینده کنگره آمریکا
سلام
چقدر عالی است که شما با این تعداد زیاد امروز جمع شده‌اید تا برای تغییر دموکراتیک در ایران مبارزه کنید. شما برای مردم عاشق دموکراسی در ایران و سراسر جهان انگیزاننده هستید. مبارزه برای آزادی و دموکراسی شجاعت زیادی در همه جای جهان می‌خواهد و ایران استثنا نیست. همان‌طور که ساکنان کمپ اشرف می‌دانند این مبارزه بدون بها صورت نمی‌گیرد. بیش از یک سال است که ساکنان اشرف مورد حمله نیروهای امنیتی عراق قرار گرفتند. طی این مدت تغییرات زیادی صورت گرفته است. همان‌طور که شما برای مبارزه در دفاع و حفاظت از مردم ایران می‌ایستید، من هم برای حفاظت از ساکنان اشرف می‌ایستم. ساکنان کمپ لیبرتی باید از حق بنیادین دیدار با خانواده‌هایشان و دسترسی داشتن به خدمات پزشکی مورد نیازشان برخوردار باشند. آنها باید به آب و برق دسترسی داشته باشند به‌خصوص آن که پذیرفته‌اند هزینه آب و برق را خودشان بپردازند. دولت عراق باید به وکلای ساکنان اجازه ورود به کمپ را بدهد. کمپ لیبرتی نباید یک زندان باشد. من به مبارزه برای حفاظت از ساکنان اشرف ادامه می‌دهم. من هر کاری را که بتوانم در کنگره خواهم کرد تا اطمینان یابم رژیم ایران از طریق مجازاتهای سختی که اجرا می‌شوند مسئول شناخته شود. از حضور امروز شما و از مبارزه شما برای آزادی، دموکراسی و احقاق حقوق مردم که می‌خواهند خارج از ارعاب زندگی کنند، متشکرم.

پائولو کازاکا
من فکر می‌کنم که تصمیم قضات دادگاه آمریکا، تأثیر بزرگی بر موضوع ساکنان کمپ اشرف و لیبرتی دارد. به‌رسمیت شناختن این امر از طرف دادگاه که یک وضعیت غیرقابل تحمل برای مقاومت ایران ایجاد شده، و تأیید این‌که وزارت امور خارجه در تصمیم‌گیری برای بیرون آوردن مجاهدین از لیست، جرأت لازم را نداشته، دلیل بر اهمیت این حکم است. تصمیم دادگاه نمی‌تواند مورد بحث و یا سؤال قرارگیرد. بنابراین من فکر می‌کنم ما شاهد هم سویی غرب به‌خصوص آمریکا و وزارت امور خارجه آمریکا با آخوندهای حاکم در ایران برای پیش‌بردن خط مماشات با بکارگیری تمام امکانات هستیم.
مسأله نگران کننده، اظهارات وکیل وزارت امور خارجه آمریکا در دادگاه مبنی بر وجود احتمالی سلاح در اشرف، به‌رغم شهادت مقامات ارتش آمریکا در این رابطه بود. من فکر می‌کنم که تمام این اتهامات بی‌اساس هستند و کشورهای اروپایی و سایر کشورهای دیگر باید ساکنان اشرف را با روی باز پذیرا شوند.
من فکر می‌کنم مقاومت ایران به همه ما روحیه مقاومت می‌دهد. برای 15سال گذشته از زمان لیست‌گذاری مقاومت ایران بدون این‌که تسلیم شود این تصمیم‌گیری ناعادلانه را به چالش کشیده و به‌رغم همه کارهایی که علیه آن انجام شده هرگز تسلیم نشده است. آنها شجاعانه مقاومت می‌کنند به این دلیل که ایران یک کشور بزرگ با تمدن کهن است. ایران با یک حاکمیت مذهبی که آن را به سوء مدیریت به عقب رانده مواجه است. وقتی ایران از دست این ملایان سرکوبگر آزاد شود من فکر می‌کنم که آینده روشنی از نقطه‌نظر توسعه و پیشرفت؛ صلح پایدار و همکاری با جامعه بین‌المللی در انتظار ایران است. من آرزومند به‌وقوع پیوستن هر چه زودتر آن در ایران هستم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0136de67-5299-4466-8dd0-435c1c4062f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات