728 x 90

سوريه,

کشتار جدید در سوریه - روز دوشنبه بیش از ۱۴۰تن به‌شهادت رسیدند

-

کشتار در سوریه و حمایت آخوندها از بشار اسد
کشتار در سوریه و حمایت آخوندها از بشار اسد
تلویزیون الجزیره گزارش داد که نیروهای حکومتی سوریه شب گذشته با گلوله‌باران یک تظاهرات شبانه در شهر دیرالزور کشتار تازه‌یی را مرتکب شدند که بیش از 30کشته و 100مجروح بر جای گذاشت.
بر اساس گزارش رسیده، این قربانیان علاوه بر حداقل 109نفری هستند که در طول روز گذشته (دوشنبه) بر اثر آتش نیروهای بشار اسد در مناطق مختلف سوریه جان خود را از دست دادند. بیشتر این قربانیان در حمص، ادلب و دیرالزور جان خود را از دست دادند.
به‌این ترتیب شمار کشته‌شدگان طی 24ساعت گذشته بر اثر حملات نیروهای بشار اسد در سوریه به بیش از 140تن می‌رسد.

کوفی عنان، فرستاده ویژه ملل‌متحد و کشورهای عربی به سوریه روز گذشته نگرانی شدید خودش را از ادامه گلوله‌باران شهرک حفا در اللاذقیه ابراز کرد و از دولت سوریه خواست که فوراً اجازه بدهد که ناظران وارد این شهرک شوند.
ویکتوریا نولند سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا شب گذشته نگرانی خود را از آمادگی نیروهای بشار برای دست زدن به یک کشتار جدید در شهرک حفا در اللاذقیه ابراز کرد. وی گفت که ادامه سرکوب در سوریه بدون پاسخ باقی نخواهد ماند گرچه دخالت نظامی خارجی ممکن است به یک جنگ نیابتی تمام‌عیار در این کشور تبدیل شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1008c436-3a57-487d-a470-886290ec414d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات