728 x 90

ليبرتي,

اشرف نشانان ژنو، علیه فشارهای ضدانسانی بر ساکنان کمپ لیبرتی اعتراض کردند

-

سیصد و بیست و  سومین روز تحصن اشرف نشان در ژنو
سیصد و بیست و سومین روز تحصن اشرف نشان در ژنو
نبودن امکانات اولیه پزشکی و رفاهی برای معلولان و مجروحان و فشارهای ضدانسانی بر آنان در کمپ لیبرتی بخشی از سیاست فشار و توطئه رژیم جنایتکار آخوندی ایران علیه مجاهدان قهرمان است، که به دست دولت مالکی انجام می‌شود.
جوانان اشرف‌نشان و هواداران سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران در سیصد و بیست و سومین روز تحصن خود را در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل اغاز کردند که با تظاهرات و راهپیمایی توام بود و با حمایت از طلایه‌داران رهایی خلق در زنجیر در میان بارش باران و وزش باد شدید، از سازمان ملل خواستار حفاظت و حمایت از حقوق اشرفیان و شیرزنان و کوهمردان لیبرتی شدند و با دادن شعار و سردادن فریاد خواستار بیرون رفتن نیروهای دولت عراق از داخل کمپ و پایان دادن به فشارهای ضدانسانی و غیرقانونی آنها مخصوصاً فشار بر معلولان ومجروحان شدند.

جوانان آزاده میهنمان به همراه خانواده اشرفیان خواستار حداقل حقوق انسانی و تأمین نیازهای مجروحان و معلولین در لیبرتی شدند و با تظاهرات و راهپیمایی در مقابل کمیساریای عالی حقوق‌بشر خواستاراجرای قراردادهای فیمابین دولت عراق با سازمان ملل شدند و از خانم پیلای کمیساریای عالی حقوق‌بشر خواستار تحت فشار قرار دادن دولت عراق برای احترام به استانداردها حقوق‌بشری و پناهندگی در کمپ لیبرتی شدند.
حامیان پرتوان مجاهدان قهرمان، بااجرای دسته جمعی سرود قسم هم‌پیمان با اشرفیان و دلاوران لیبرتی تعهدات خود را تجدید کرده و سوگند یاد کردند که تا رهایی خلق و سرنگونی دیکتاتوری مذهبی از پا ننشینند و با توطئه‌های رژیم جنایتکار آخوندی مقابله کنند. امری که بی‌تردید به دست قهرمانان خلق در لیبرتی و اشرف و محقق خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3111765-0800-44ed-b624-5e6715e9bba9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات