728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

بیمه دریایی، ضربه‌ای که نفس رژیم ایران را بند می‌آورد

-

کشتی نفتکش رژیم
کشتی نفتکش رژیم
تحریمهای غرب به ضربه‌ای مهلک علیه رژیم آخوندی تبدیل شده است.
رویتر در گزارشی تحلیلی با عنوان بیمه دریایی، ضربه‌ای که نفس رژیم ایران را بند می‌آورد، نوشت: بیمه دریایی و کمبود آن به مؤثرترین تحریم که توسط کشورهای غربی علیه این رژیم استفاده می‌شود، تبدیلی می‌شود.
رویتر افزود: تحریم نفتی اتحادیه اروپا علیه رژیم ایران که از ماه ژوئیه (تیرماه) به اجرا درمی‌آید، بیمه کردن محموله‌های نفتی رژیم ایران در هرکجای جهان توسط بیمه گذاران اتحادیه اروپا را ممنوع می‌کند. با توجه به این‌که بیمه گذاران 90 درصد تانکرهای جهان، در غرب مستقر هستند، اهرم پیچیده بیمه، به یک سلاح قدرتمند تبدیل شده است.

رویتر خاطرنشان کرد: چهار خریدار اصلی نفت رژیم ایران، شامل چین، کره جنوبی، هند و ژاپن در پی جایگزین کردن منابع جدید هستند. ژاپن به میزان قابل ملاحظه‌ای واردات خود را از ایران کاهش داده است و با توجه به مشکلاتی که این کشورها در بیمه کردن محموله‌های نفتی خواهند داشت، درآمد رژیم ایران به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.
یکی از خریداران ژاپنی نفت رژیم ایران گفت تنگنای اصلی بیمه است، در صورتی‌که مسأله بیمه حل نشود ما دیگر نخواهیم توانست از رژیم ایران نفت بخریم.
رویتر افزود در حالی‌که محموله‌های بزرگ 2 میلیون بشکه‌ای نفت خام، در مقابل آلودگی زیست محیطی و خسارات انسانی که ممکن است ایجاد کنند، در حد یک میلیارد دلار بیمه می‌شوند، تمامی شرکتهای بیمه، سرانجام باید نزد بیمه گذاران اصلی بروند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19d9d3ca-f6c2-42d7-b252-2bbc1cda19a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات