728 x 90

سوريه,

سوریان خواستار سرنگونی بشار اسد هستند

-

حمص در زیر آتش توپ باران بشار اسد - آرشیو
حمص در زیر آتش توپ باران بشار اسد - آرشیو
با گذشت 20روز از موشک‌باران پیاپی روی شهر حمص، قیام‌کنندگان در شهرهای سوریه بپا می‌خیزند و با مردم مقاوم حمص اعلام همبستگی می‌کنند. تظاهر‌کنندگان در حمایت از ارتش آزادی سوریه، شعار سر دادند و خواستار سرنگونی بشار اسد شدند.

تظاهرات در حالی صورت می‌گیرد که امروز علاوه بر موشک باران حمص و ناحیه باباعمرو، نظامیان سرکوبگر شهر حما را نیز گلوله‌باران کردند. در جریان حملات امروز دست‌کم 61تن از جمله 7 کودک به دست دژخیمان اسد جان باختند. جانیان رژیم اسد، در یک جنایت هولناک دیگر، افراد یک خانواده را در حومه حما به خط کردند و 13تن از آنان را به رگبار بستند.

موج پیوستن سربازان و فرماندهان نظامی به ارتش آزادی سوریه هم‌چنان ادامه دارد.
یکی از افسران اعلام کرد: رژیم ایران و حزب‌الله به‌طور کامل در سرکوب مردم سوریه شرکت دارند و نیروهای آنها به‌طور کامل در ارتش رژیم سوریه ادغام شده‌اند. آنها در کشتار و جاسوسی برای حکومت سوریه شرکت دارند.
از سوی دیگر، بسمه قضمانی عضو بر جسته شورای ملی سوریه اعلام کرد شورای ملی سوریه تنها گزینه باقی مانده جهت حل بحران سوریه را راه‌حل نظامی می‌داند.
به گزارش رویتر شورای ملی سوریه با انتشار بیانیه‌یی از جامعه جهانی خواست تا با ایجاد مناطق امن در این کشور به حمایت از مردم سوریه بپردازند.
در همین حال جوانان انقلابی در مراسم تشییع پیکر یاران خود، ضمن تجدیدعهد با آنان، خشم خود را نسبت به رژیم اسد ابراز کردند
همزمان دانشجویان دانشگاه حلب، دومین شهر مهم سوریه به تظاهرات پرداختند و خواستار سرنگونی رژیم خونریز سوریه شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a4f2750-9667-42ff-89ff-7c28564938b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات