728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,دخالت رژيم در سو

دستگیری ۷پاسدار توسط ارتش آزادی سوریه

-

تلویزیون العربیه
تلویزیون العربیه
تلویزیون العربیه: گردان فاروق وابسته به ارتش آزادی سوریه درحمص سوریه در یک فیلم ویدئویی که روی اینترنت گذاشته شده است اعلام کرد که گروهی از ایرانیان مسلح درحمص دستگیر شده‌اند. یک نوار نشان می‌دهد که آنها مدارک ایرانی دارند و به زبان فارسی حرف می‌زنند.
یک پاسدار می‌گوید: من از نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران هستم و مسئول یک تیم تخصصی هستم.
وی از خامنه‌ای رهبر رژیم جمهوری اسلامی نام می‌برد و می‌گوید ما دستورمستقیم خود را از نیروهای امنیتی اطلاعاتی هوایی شهر حمص دریافت می‌کردیم.
العربیه در گزارش دیگری گفت: فضا در سوریه جنگی است و قسمتهای هماهنگ‌کننده انقلاب در سوریه صحبت از کشتاری می‌کنند که درحمص با حمله نظامیان اسد رخ می‌دهد.
هادی عبدالله عضو هیأت عمومی انقلاب سوریه درحمص می‌گوید: درحال حاضر خیلی از محله‌های حمص زیر توپ‌باران سنگین است. این محله‌ها با توپخانه سنگین کوبیده می‌شود، برخی از خانه‌ها روی سر مردم خراب شده است، به‌نظر می‌رسد کشتاری که از ۱۰روز پیش در مورد آن هشدار داده بودیم شروع شده است، این توپ‌باران بعد از صدور بیانیه‌یی شروع شد که طی آن گردان فاروق اعلام کرد که ۷پاسدار رژیم ایران را که در کشتار مردم سوریه دست داشته‌اند، دستگیر کرده است.
عضو هیأت عمومی انقلاب درسوریه می‌گوید درحال حاضر یک کشتار درحمص در جریان است و از جهان می‌خواهیم دخالت کند زیرا که رژیم سوریه به این کشتار اکتفا نمی‌کند، حداقل ۳۰تن شهید شده‌اند و بیش از۷۰نفر زخمی هستند...
ارتش آزادی سوریه رژیم اعلام کرد که بشار اسد به‌خاطر ناپدید شدن عوامل رژیم ایران حمص را زیرتوپ باران گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5abe479c-dbe6-40ec-ac5c-3c42b3f71a55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات