728 x 90

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها از میان رسانه‌های رژیم -یکشنبه ۱۱دی ۱۳۹۰

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
دنیای اقتصاد: دومین نشست احمدی‌نژاد با حامیان: روزنامه‌ایران به‌نقل از احمدی‌نژاد در جلسه روز جمعه می‌نویسد: «از همان روز اول صف‌آرایی کردند، گفتند با رمال‌ها ارتباط داریم، گفتیم رمال یعنی چه، گفتند کسی که رمل جابه جا می‌کند، (با خنده) گفتند دستگیر شدند، معلوم شد که به جز ما با همه در ارتباط هستند».
بر اساس گزارش این روزنامه، حضار شعار دادند «احمدی بت‌شکن، بت بزرگ رو بشکن» که رئیس‌جمهور گفتمی‌رسیم به آن، آن تبر را بیاور. (با خنده) » :
رئیس‌جمهور ادامه داد: «خدمت یکی از علما بودم، به ایشان گفتم که نگذارید سطح ولایت‌فقیه را بیاورند پایین. تا سخنی گفته می‌شود 4 تا آدم سطح پایین فوری به دیگران برچسب می‌زنند».
خراسان: احمدی‌نژاد: برخی یک میلیارد هزینه می‌کنند تا نماینده مجلس شوند اما سؤال این‌جاست که این یک میلیارد از کجا می‌آید؟»
رسالت: نظر هاشمی رفسنجانی عدم شرکت در انتخابات است چون هیچ‌یک از خواسته‌هایی که وی در آخرین نماز جمعه خود و پس از حوادث 22خرداد سال 88 مطرح کرد، جامه عمل پوشیده نشد.
رسالت: علت بسته شدن سایت هاشمی رفسنجانی برخورد گزینشی مسئولان این سایت با برخی خاطرات ایشان بوده است. به‌نحوی که برخی تیترها از لابلای خاطرات هاشمی رفسنجانی در دهه 60 به‌گونه‌یی انتخاب می‌شده که با روشن‌ترین مصوبات شورای عالی امنیت ملی مغایر بوده است
قدس: سایت هاشمی رفسنجانی هم‌چنان غیرقابل دسترسی است
محمد هاشمی: شرکت خدمات دهنده می‌گوید دستور به این کار داشته است!
جمهوری اسلامی: احمد توکلی: دولت قانون‌شکنی روی کار است
تهران امروز: ائتلاف جریان انحرافی و حامیان دولت
کارون: امام جمعه موقت تهران، فتنه‌های در پیش است
کیهان: مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی
در دوران فتنه سال 88 از سکوت تعدادی افراد خون دلهای بسیاری خوردیم،
کیهان:
حسین فدایی: فتنه و انحراف خط قرمز جبهه متحد اصول‌گرایان است
قدس: علی اکبر ولایتی: پرونده فتنه و جریان انحرافی بسته نشده است
رسالت: ولایتی: اقتضائات را درک کرده و اختلاف سلیقه را کنار بگذارند
دنیای اقتصاد: معاون سیاسی سپاه: فتنه لیست‌ها و تعدد کاندیداها در راه است
دشمنان، جریان فتنه‌گر و همه بدخواهان انقلاب و نظام کمین کرده‌اند
ابتکار: علم الهدی: اگر مجلس نهم سینه‌چاک ولایت نباشد، هر متخصص و فرد باسوادی می‌تواند ابزار دشمن شود و روزی همین خواص روبه‌روی رهبری بیاستند. بزرگترین نیاز ما برای مجلس آینده سینه‌چاک ولایت است».
ابتکار: سیداحمد خاتمی: این‌که بگوییم چاکر مقام معظم رهبری هستیم، ولایتمداری نیست.
آقا به اغتشاشات سال 88، فتنه می‌گویند، اما بعضی‌ها از به‌کار بردن این تعبیر ابا دارند. ... . آن فتنه گذشت، ولی فتنه‌ها در پیش است
قدس: مردم می‌خرند، دولت میفروشد؛ گرانی هدفمند سکه ودلار برای جیب بودجه
قدس: سیدرضا اکرمی امسال 40هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم که حدود 14 الی 15هزار میلیارد آن مربوط به اجرای طرح هدفمند‌کردن یارانه‌هاست.
خراسان: رحیمی: آمار فعلی قاچاق سالانه ۱۵ تا ۱۶ میلیارد دلار
ورود کفش‌های چینی باعث تعطیلی ۶ هزار واحد تولیدی کفش شد

روزنامه رسالت: سردار سیدمسعود جزائری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی در مورد تلاش آمریکا برای تحریم صدور نفت ایران گفت: گفتمان انسداد تنگه هرمز مربوط به پنج سال گذشته است، گفتمان امروز جمهوری اسلامی ایران دارای حیطه‌ها و لایه‌های جدیدی است
محمود فرشیدی: طبعاً سفرای کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی محل خدمت، در معرض آسیب‌های فراوان قرار می‌گیرند و زمینه تأثیرپذیری آنان از فرهنگ و اطلاع‌رسانی‌های بیگانگان و خودباختگی و انفعال در برابر آن بیشتر است.
در دستگاه دیپلوماسی خارجی کشور متأسفانه گاهی نه تنها تحرک لازم و مورد انتظار در این زمینه مشاهده نمی‌شود بلکه در بعضی موارد نظیر مسائل کشور سوریه، سیاستهای نظام اسلامی اعمال نمی‌شود و حمایتهای کافی به‌عمل نمی‌آید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b5cd70e-2567-4c94-bcee-c56ac2bbe69b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات